۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
۲۳۷ شرور پایتخت بازداشت شدند
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران:

۲۳۷ شرور پایتخت بازداشت شدند

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش و انهدام ۱۶ گروه از باندهای ویژه عربده‌کشی، زورگیری و شرارت در تهران خبر داد.

به گزارش بازار، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران امروز جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ از عملیات ۴۸ ساعته این پلیس در دستگیری اراذل و اوباش و عاملان ناامنی، چاقوکشی و خفت گیری در تهران خبر داد.

وی گفت: با تلاش همکارانم ۲۳۷ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به چاقوکشی، خفتگیری، زورگیری، عربده کشی و آسیب به شهروندان کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

راستی با بیان این مطلب که از بین دستگیر شدگان ۱۶ گروه از اراذل در باندهای ویژه بودند گفت: عاملان حمله به یک سوپر مارکت با قمه و شمشیر، مسببین تخریب ۶ دستگاه خودرو، عاملان چاقوکشی در شرق تهران، اراذلی که در دربند تهران هزینه پارکینگ را از مردم می‌گرفتند و همچنین عاملان تیراندازی در یافت آباد، جزو دستگیرشدگان هستند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در بین دستگیرشدگان افرادی بودند که برای خندیدن اقدام به آتش زدن یک فرد با بنزین کردند که هم فردی که آتش زده و هم فردی که بنزین ریخته بود دستگیر شد. وی با بیان اینکه از دستگیرشدگان ۱۲ قبضه سلاح جنگی و ۷۰ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد از کشف دو و نیم کیلو ماده مخدر صنعتی از باند آریو نیز خبر داد.

راستی افزود: ۵۰۰ هزار انواع مواد محترقه نیز از اراذل و اوباش کشف و ضبط شد. این مقام انتظامی از بازدید پلیس از ۲۵۰ واحد صنفی و پلمب ۶۰ واحد صنفی به جرم پخش مواد مخدر، محل شرارت و همکاری با اراذل خبر داد.

کد خبر: ۲۷۷٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha