۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
دولت مطالبات برخی از فروشگاه های فعال در طرح کالابرگ را پرداخت نکرد
دبیر اجرایی اتحادیه خواربار و لبنیات:

دولت مطالبات برخی از فروشگاه های فعال در طرح کالابرگ را پرداخت نکرد

گرگان- اجلالی، مدیر اجرایی اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان گفت: دولت مطالبات برخی فروشگاه هایی که در طرح کالابرگ مشارکت داشته و کالای مورد نیاز مردم را تامین کرده اند را پرداخت نکرده است.

علی اکبر اجلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۲۰ الی ۲۵ فروشگاه و سوپرمارکت های این اتحادیه در طرح کالابرگ با دولت همکاری داشته و کالاهای مورد نیاز را در اختیار مردم قرار دادند.

دبیر اجرایی اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان افزود: دولت قرار بود هزینه آن را در ۲۴ ساعت آینده به حساب مغازه دارها واریز کند که متاسفانه برخی فروشگاه ها مدعی شدند که هنوز مطالبات خود را دریافت نکردند.

اجلالی گفت: در اجرای این طرح متاسفانه ناهماهنگی هایی وجود داشت و اطلاع رسانی دقیق و شفافی در مورد نحوه اجرای این طرح وجود نداشت برای همین برخی فروشگاه ها تنها در قبال هزینه کالابرگی که دولت تامین کرده به سرپرست خانوار جنس تحویل دادند.

وی ادامه داد: این مساله سبب شده که برای فروشگاه ها تخلف در نظر گرفته شده و حساب آنها بسته شد در حالی که در ابتدا اطلاع رسانی دقیقی در این خصوص انجام نشده بود.

اجلالی بیان کرد: در اجرای این طرح قرار بود به ازای ۵۲۰ هزار تومان خرید دولت ۲۲۰ تومان آن را در قالب کالابرگ پرداخت کند ولی مغازه دارها چون آشنا با این طرح نبودند تنها همان ۲۲۰ تومان خرید انجام شد و این برای فروشگاه ها تخلف محسوب شد.

مدیر اجرایی اتحادیه خواربار و لبنیات گرگان تصریح کرد: هر مغازه داری که اینگونه جنس به مردم فروخته تخلف محسوب شد و دولت بهای اجناسی که فروشگاه به مردم داده را پرداخت نکرده است، در حالی که در آستانه سال نو قرار داریم و فروشگاه ها اجناس خود را فروخته و با کمبود نقدینگی برای تهیه اجناس جدید مواجه هستند.

کد خبر: ۲۷۷٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha