۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان گلستان نداریم
معاون جهادکشاورزی گلستان:

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در استان گلستان نداریم

گرگان- پهلوانان، معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان نداریم.

حسین پهلوانان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز برای تهیه و توزیع کالاهای اساسی در استان مشکلی نخواهیم داشت.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان افزود: تامین اقلام اساسی به منظور تنظیم بازار با هماهنگی استانداری و وزارت جهاد کشاورزی در ایام منتهی به آخر سال انجام می شود.

وی با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نورور انجام می شود، بیان کرد: الویت توزیع گوشت مرغ منجمد در نماشگاه های بهاره و به صورت سهمیه ای در شهر و روستاهای استان انجام خواهد شد.

پهلوانان ادامه داد: همچنین تامین شکر برای مصارف خانگی و صنعتی در استان گلستان انجام شده و شکر به اندازه کافی برای مصرف صنف و صنعت در استان موجود است.

به گفته معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان، توزیع میوه شب عید با محوریت سازمان تعاون روستایی انجام می شود همچنین به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان توزیع خرما مضافتی نیز در استان صورت می گیرد.

پهلوانان با بیان اینکه نظارت بر بازار از وظایف سازمان جهاد کشاورزی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز نظارت بر بازار با طرح عید تا عید در سطح بازار عمده و خرده فروش ها انجام می شود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی گلستان در پایان اظهارکرد: در این ایام نرخ کالاهای اساسی افزایش نخواهند یافت.

کد خبر: ۲۷۷٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha