۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
زنجان در جذب سرمایه گذار گام های خوب و روبه رشدی برداشته است
استاندار زنجان:

زنجان در جذب سرمایه گذار گام های خوب و روبه رشدی برداشته است

زنجان-استاندار زنجان،گفت:این استان در زمینه جذب سرمایه گذاری توانسته گام های خوب و روبه رشدی را بردارد و بازدیدها از روند اجرای طرح ها، نقش مهمی در تصمیم گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان گفت: با مجموعه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته، استان زنجان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جزو ۱۰ استان برتر قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: هر کدام از بانک ها باید سهم در نظر گرفته شده برای خود را در مهلت باقی مانده کارسازی کنند.

استاندارز نجان گفت: این استان در زمینه جذب سرمایه گذاری توانسته گام های خوب و روبه رشدی را بردارد و بازدیدها از روند اجرای طرح ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید دارد.

افشارچی بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: عملکرد برخی بانک‌ها در این زمینه در حد انتظار نیست و همراهی بانک های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال مورد تاکید است.

وی اظهار کرد: بانک ها در استان لازم است بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه در استان نقش آفرینی کنند و در سال جاری بانک های استان مکلف به پرداخت ۱۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ هستند و تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد شود.

کد خبر: ۲۷۷٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha