۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۶
۱۳۲ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شده است
معاون اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان:

۱۳۲ پرونده تخلف صنفی در استان زنجان تشکیل شده است

زنجان-معاون اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال در استان۱۳۲پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، اسماعیل مسلمی اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح تشدید بازرسی در استان از پنجم اسفند ماه آغاز گردیده تا روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ، ۸۱۰ مورد بازرسی صورت گرفته است که طی این بازرسی ها ۱۳۲ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات صورت گرفته عدم درج قیمت و گرانفروشی است افزود: ارزش ریالی این پرونده ها بالغ بر یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال است.

مسلمی یادآور شد : بازرسی ها در استان با حضور بازرسان جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و اداره کل صمت صورت می گیرد که با تشکیل ۱۰ اکیپ مستقل و ۲ گشت مشترک با تعزیرات حکومتی در حال انجام است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان خاطر نشان ساخت: در قالب اجرای طرح نظارتی علاوه بر نظارت بر عرضه پوشاک ، اقلام اساسی و واحدهای خدماتی ، نظارت بر عملکرد نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا و نیز رعایت ضوابط فروش فوالعاده واحدها نیز در دستور کار بازرسان است.

کد خبر: ۲۷۷٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha