۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تولید کننده ویلچر در ایران را بشناسید

تولید کننده ویلچر در ایران را بشناسید

این روزها در بازارهای تجهیزات پزشکی بیشترین لوازم را ابزار های توانبخشی تشکیل میدهند.

به گزارش بازار، این روزها در بازارهای تجهیزات پزشکی بیشترین لوازم را ابزار های توانبخشی تشکیل میدهند. یکی از مهمترین و اساسی ترین این ابزار ها ویلچر است. ویلچر یک وسیله برای حرکت کردن فرد دارای معلولیت است که توانایی راه رفتن توسط پاهای خود را ندارند. این افراد میتوانند به کمک ویلچر و دیگر ابزارهای توانبخشی حرکت کنند. قلب بازار تجهیزات پزشکی در تهران و سه راه جمهوری است. بیشتر لوازم توانبخشی و پزشکی در این بازار به فروش میرسد. با توجه به قیمت های مختلف فروشندگان تعداد محدودی این بین هستند که خود تولید کننده هستند که یکی از آنها ویلچر است که شرکت جهان تجهیزات شفا در این بازار خود تولید کننده تخصصی ویلچر است . این شرکت تمامی مجوزهای لازم را دارد و به نشان استاندارد نیز دست یافته است. حالا با وجود تقاضای این وسیله در ایران و دیگر کشورهای همسایه این شرکت به برون مرزها هم صادرات میکند و یکی از بهترین نام های تجاری ویلچر در کشور است. این شرکت علاوه بر نمایشگاه دائمی خود در جمهوری وب سایت و تمامی شبکه های اجتماعی را پل ارتباطی خود و مشتریان خود میداند. ویلچر ابزاریست که فرد کم توان از آن استفاده میکند و اگر استانداردهای لازم را نداشته باشد ممکن است آسیب های زیادی به کاربر وارد شود. به همین دلیل جی تی اس به صورت تخصصی انواع ویلچر برقی و مکانیکی را در سایزهای مختلف و متناسب با کاربر خود تولید میکند که تا به حال بیش از ۳۰ نوع تنوع کالا را در اختیار عزیزان قرار داده است.
این سه فاکتور را برای خرید ویلچر رعایت کنید

  • کیفیت کالا: حتما در هنگام خرید مطمئن شوید که این دستگاه از متریال باکیفیت ساخته شده است؛ چراکه کیفیت اجزای آن همچون باتری‌ها، چرخ‌ها، کنترلر و دیگر قطعات، تأثیر به‌سزایی در عملکرد کلی ویلچرها دارند.
  • قیمت: معمولا اولین چیزی که توجه مشتری را به خود جلب می‌کند، قیمت وسیله است. باتوجه‌به بودجه‌ای که برای خرید در نظر دارید، می‌توانید از میان انواع مدل‌های متنوع ویلچر در فروشگاه اینترنتی جی تی اس، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که قیمت کالا ارتباط مستقیمی با کیفیت آن دارد.
  • گارانتی: یک ضمانت‌نامه قوی این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که از کیفیت و عملکرد دستگاه مطمئن باشید. حتما چک کنید که گارانتی تولیدکننده، چه مواردی را شامل می‌شود و چه مدت اعتبار دارد.

با توجه به نیاز کاربر و نوع سایز ویلچر باید انتخاب خود را انجام دهید و همچنین توسط مشاوره از تولید کنندگان تخصصی خرید ویلچر را انجام دهید.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha