۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
معرفی ۳ نهال گردوی پیوندی سردسیری با باردهی ۸ تن با مجوز جهاد کشاورزی

معرفی ۳ نهال گردوی پیوندی سردسیری با باردهی ۸ تن با مجوز جهاد کشاورزی

اگر جزء باغدارانی هستید که منطقه شما در موقعیت جغرافیایی معتدل و سردسیر و در ارتفاعات بین ۸۰۰ تا ۳۵۰۰ متر قرار دارد، از کاشت اقتصادی تری و سودآورترین نهال گردو پیوندی نگذرید.

به گزارش بازار، اگر جزء باغدارانی هستید که منطقه شما در موقعیت جغرافیایی معتدل و سردسیر و در ارتفاعات بین ۸۰۰ تا ۳۵۰۰ متر قرار دارد، از کاشت اقتصادی تری و سودآورترین نهال گردو پیوندی نگذرید.

۳ رقم نهال گردو پیوندی زودبارده از نهالستان نوین گردو وارد بازار باغداران شده است که با باردهی ۹ تا ۱۲ تن، آنها را به یک سودآوری بی نظیر رسانده است. در این محتوا به بررسی این سه رقم می پردازیم.

برای مشاهده و خرید نهال گردو به سایت www.gerdo.pro مراجعه نمایید.

معرفی نهال گردو پیوندی سردسیر

کاشت درخت گردو زمانی می تواند یک باغدار را به سود میلیاردی خود برساند که آگاهانه انتخاب شود و با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه تان باشد. با اصلاحاتی که روی ارقام نهال گردو صورت گرفته است نهال گردو پیوندی که مقاومت بالایی به سرما دارد و تناژ بار آن به بالای ۹ تن می رسد تولید و به بازار باغداران رسیده است.در این مطلب از نهالستان نوین گردو می خواهیم به معرفی بهترین نهال گردو پرسود و تجاری بپردازیم.

شرایط اقلیمی کاشت نهال گردو پیوندی تجاری

در اولین قدم قبل از اقدام به خرید نهال گردو باید توجه داشته باشید که نهالی که انتخاب و خریداری می کنید مناسب کاشت اقلیم جغرافیایی شما است یا خیر. با توجه به ارتفاع منطقه کاشت خود بهترین نهال گردو را انتخاب و خریداری کنید. از ارتفاع ۵۰۰ تا ۳۵۰۰ متر ارقام مختلفی از نهال گردو برای کاشت وجود دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

معرفی بهترین نهال گردو اصلاح شده سردسیر

در میان ۳۰ رقم نهال گردو موجود در بازار ۲ رقم از آن جزء بهترین نهال گردوهای کشور هستند که در اقلیم سردسیر رشد کرده و تناژ بار آنها بالای ۹ تن است و به عنوان محبوب ترین نهال برای احداث باغ گردو است. در ادامه به معرفی و بررسی تخصصی آنها می پردازیم:

  • اولین نهال گردو برتر؛ نهال گردو چندلر

گردو چندلر از برترین و پرفروش ترین نهال‌های گردو دنیاست که اصالتی خارجی دارد و منشاء اصلی آن به آمریکا بر می گردد. این رقم بهترین نهال گردو برای مناطق سردسیر است. چندلر در اقلیم معتدل و سردسیر در ارتفاعات ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ متر از سطح دریا رشد می کند. این نهال باردهی بالا از ۷ تا ۱۲ تن دارد که نهال گردو چندلر نوین گردو با تضمین حداقل ۸ تن بار می دهد. مغز درشت، پوست کاغذی با وزن بالایی دارد که که گردوهای یک‌دستی به بار آورده و مناسب بازار داخلی و خارجی است و از بهترین گزینه‌ها برای گردوهای صادراتی به حساب می آید.

  • دومین نهال گردو محبوب؛ نهال گردو فرنور

گردو فرنور اولین نهال گردو برای مناطق سردسیر است که در اقلیم کوهستانی رشد کرده و با ویژگی دیرگل بودن از سرمای بهاره در امان است. این نهال در ارتفاعات بالا از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ متر کاشته شده و باردهی دارد. تناژ بار فرنور بالاست و از ۷ تن تا ۱۲ تن باردهی دارد. فرنور بهترین و تنها گزینه مناسب مناطق سردسیر و کوهستانی است که می تواند سرما را تا درجه بالایی تحمل کند. این نهال، گردوهای درشت با مغز روشن و پوست کاغذی تولید می کند. فرنور از سال اول باردهی را آغاز کرده و در سن بالاتر میزان باردهی افزایش می یابد.

  • سومین نهال گردو پربازده؛ نهال گردو اسرائیلی

گردو اسرائیلی در اقلیم معتدل و سردسیر رشد کرده و باردهی بالا از ۵ تا ۷ تن و بیشتر را داراست. این نهال مناسب کاشت در ارتفاعات ۴۰۰ تا ۱۶۰۰ متر از سطح دریا است.

  • چهارمین نهال گردو پربارده؛ نهال گردو پکان گرمسیری

گردو پکان از بهترین نهال گردو برای مناطق گرمسیر است. این نهال باردهی تجاری بالایی تا ۶ تن و بیشتر را داشته که محصولات باکیفیت با پوست کاغذی و پرمغزی تولید می کند.

سخن پایانی خرید نهال

در این مطلب به گفته نهالستان نوین گردو به معرفی بهترین نهال گردو زودبارده و تجاری پرداختیم و از ویژگی های بی نظیر این نهال گفتیم. دو رقم چندلر و فرنور جزء محبوب ترین و بهترین نهال گردوهای دنیا هستند که در اقلیم معتدل و سردسیر و کوهستانی رشد می کنند. نهالستان نوین گردو از مراکز تولید و عرضه نهال در کشور است که تمامی ارقام نهال گردو پیوندی آن اصلاح شده، کشت بافت و دیمی است و در چند سال اخیر توانسته رتبه برتر تولید گردو پیوندی را کسب کند.

جهت مشاهده و اطلاع بیشتر از خرید نهال گردو به سایت نهالستان نوین گردو به آدرس (gerdo.pro) مراجعه کنید.

تماس کارشناسان: ۱۲۴۳۵۹۷-۰۹۱۲

ثبت سفارش از پیام رسانهای ایتا, واتساپ: ۱۲۴۳۵۹۷-۰۹۱۲

کد خبر: ۲۷۶٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha