۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
بهبود امنیت و کیفیت خدمات مخابرات به کسب و کارها با ورود «نورونتا»
مدیر عامل شرکت «امید ژرف نگر» خبرداد

بهبود امنیت و کیفیت خدمات مخابرات به کسب و کارها با ورود «نورونتا»

گرگان- مدیر عامل شرکت «امید ژرف نگر» گفت: سرویس «نورونتا» با هدف افزایش سرعت و کیفیت به خدمات مخابرات اضافه شد.

به گزارش بازار، حمید یزدانی در همایش تحول دیجیتال توسعه کسب و کار که صبح چهارشنبه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برای برطرف کردن نیازهای مشترکان و اینکه مخابرات ایران بتواند به صورت چالاک، منعطف و خلاق این نیازها را برطرف کند نورونتا در کنار این شرکت قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت «امید ژرف نگر» افزود: در شبکه نورونتا فرایندهایی تعریف شده که به صورت هوشمند و خودکار، فعالیت می کنند تا وابستگی را به نیروی انسانی کاهش دهند.

وی گفت: نورونتا به صورت یک شبکه عصبی طراحی شده که بسیار هوشمند است و کوچکترین خرابی در این شبکه توسط مدیریت شبکه شناسایی و بر طرف می شود.

وی با بیان اینکه این شبکه در صورت قطع زیر ساخت ها همچنان نسبت به تضمین هم متعهد است، تصریح کرد: این شرکت ما جریمه محور بوده اما درصد آن بسیار پایین آمده زیرا به صورت مستمر پایش شده و خرابی ها را به بازوها و نیروهای خود در استان ها اعلام می کنند تا برطرف شود.

یزدانی با بیان اینکه تمام فرایند های تضمین کیفیت در نورونتا فراهم شده، بیان کرد: از اقدامات شبکه نورونتا می توان به جداسازی تجهیزات، جداسازی بسترهای ارتباطی، عدم استفاده از خطوط wireless، عدم اتصال به شبکه IP و اینترنت، مصون از کاربر ناشناس اشاره کرد.

وی گفت: نورونتا پوشش فراگیر در سطح کشور، تضمین سطح کیفی خدمات SLA، مشتریان، مرکز مدیریت یکپارچه NOC ، تاییدیه سازمان های ذیصلاح و بستر اختصاصی، غیر اشتراکی و امن را دارا است.

مدیر عامل شرکت «امید ژرف نگر» تصریح کرد: نظر سنجی شرکت مخابرات ایران رضایت بالغ بر ۹۸ درصدی از این سرویس را نشان می دهد و این اطمینان خاطر در مشترکان وجود دارد که نیازمند پاسداشت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از سازمان هایی که سرویس های حساس و حیاتی دارند به این شبکه متصل هستند، گفت: جدا سازی شبکه از اینترنت باعث شده که بسیاری از حمله ها نتوانند به این شبکه نفوذ کنند زیرا مسیر ها اختصاصی است و امکان هک و سرقت اطلاعات در آن وجود ندارد.

وی با تاکید به اینکه کل مراکز داده وزارت بهداشت بر روی شبکه نورونتا کار می کنند، تصریح کرد: سعی کردیم در تمام استان ها نیرو داشته و پاسخگو باشیم.

یزدانی با بیان این که از مخابرات و مشترکان تقاضا داریم کمک کنند نورونتا بتواند به لایه های بالاتر از ارتباطات هم وارد شود، تصریح کرد: از آنجایی که زیر ساخت های قوی در مخابرات ایران وجود دارد، امکان ایجاد لایه های مختلف این سرویس روی این زیرساخت وجود دارد.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha