۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
افزایش قیمت تاثیری بر کیفیت کار قنادی ها نداشته است
رئیس اتحادیه قنادان گرگان:

افزایش قیمت تاثیری بر کیفیت کار قنادی ها نداشته است

گرگان- نجاتی، رئیس اتحادیه قنادان گرگان گفت: تمام تلاش ما بر این بوده که افزایش قیمت مواد اولیه تاثیری بر کیفیت تولیدات نداشته باشد و برای جلوگیری از این مساله نظارت و بازرسی های جدی وجود دارد.

فرامرز نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه تمام تلاش ما بر این بوده که در صنف قنادان اجازه ندهیم از کیفیت تولیدات کاسته شود زیرا اگر کیفیت کار کاهش یابد تبعات آن به مردم برمی گردد.

رئیس اتحادیه قنادان و بستنی فروشان گرگان گفت: با توجه به تورمی که در کشور وجود دارد، چنانچه به صورت بلند مدت به این موضوعات رسیدگی نشود قطعا کیفیت همه محصولات کاهش می یابد اما اتحادیه قنادان برای جلوگیری از این مساله بازرسی های ماهانه انجام داده و گاها پیش آمده که امتیاز برخی کارگاه ها را به دلیل عدم رعایت کیفیت، پایین آورده ایم و برخی نیز افزایش امتیاز داشتند.

وی ادامه داد: کارگران زیادی در قنادی ها فعالیت می کنند که زندگی آنها دستخوش تورم است و متاسفانه در سال های گذشته با حذف شیرینی از سبد خانواده این صنف با چالش های جدی مواجه شده اند.

نجاتی با بیان اینکه امسال با توجه به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان تولید کارگاه های شیرینی نسبت به سال های گذشته کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: امسال خرید مردم نسبت به سال های گذشته کمتر خواهد بود و به خرید زولبیا و بامیه که از شیرینی های سفره ماه مبارک رمضان است بسنده می کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و بستنی فروشان گرگان با تاکید بر این مساله که تولید قنادی ها بعد از کرونا به نصف رسیده است، گفت: امیدوارم با کنترل تورم شاهد این باشیم که قنادی ها به روزهای اوج خود برگردنند و بتوانند با همه ظرفیت خود در این حوزه تولید داشته باشند.

کد خبر: ۲۷۶٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha