۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
مصاحبه‌ام برای تولید پژو پارس فصل‌الخطاب است
رئیس سازمان ملی استاندارد:

مصاحبه‌ام برای تولید پژو پارس فصل‌الخطاب است

رئیس سازمان ملی استاندارد در واکنش به درخواست ایران خودرو برای شفاف سازی تصمیم این سازمان در مورد ادامه تولید پژو پارس گفت: مصاحبه‌ام برای تولید پژو پارس فصل‌الخطاب است.

به گزارش بازار، هفته گذشته بود که اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد در یک مصاحبه تلویزیونی از تداوم تولید پژوپارس خبر داد و گفت: ایران خودرو باید در چند شیفت با ترافیک بالا به تولید بپردازد و دغدغه مصرف کنندگان را برطرف کند.

البته اسلام پناه تأکید کرد که این فرصت با اخذ تعهد از سازنده خودرو ورعایت الزامات فنی وایمنی، داده شده است تا نتایج مرکز آزمون بین المللی از بابت تست‌هایی که از آنها خواسته‌ایم واصل شود. پیش بینی می شود، نتایج این آزمون استاندارد تا فروردین ماه ۱۴۰۳ مشخص شود.

اما نکته قابل توجه اینجاست هنوز این مجوز به ایران خودرو ابلاغ نشده و این شرکت در نامه ای که روز گذشته منتشر شد به رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرده است: ارائه مجوز شفاف درباره امکان تداوم تولید پارس با استانداردهای فعلی باید صادر شود چرا که پارس استانداردهای ۸۵ گانه را اخذ نمی‌کند.

اسلام پناه در واکنش به این نامه اعلام کرده است: اگر ایران خودرو به ما نامه‌ای ارسال کرده است، حتماً پاسخ را خواهد گرفت. البته مصاحبه‌ام در خصوص چگونگی روند تولید پژو پارس فصل‌الخطاب بود.

کد خبر: ۲۷۶٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha