۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
رونمایی لنوو از نخستین لپ تاپ تمام کریستال جهان با صفحه نمایش شفاف
در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل انجام شد؛

رونمایی لنوو از نخستین لپ تاپ تمام کریستال جهان با صفحه نمایش شفاف

شرکت لنوو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل اسپانیا از لپ تاپ جدید خود با نمایشگر شفاف رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت چینی لنوو از نخستین لپ تاپ با نمایشگر و بدنه شفاف جهان رونمایی کرد.

لنوو در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل اسپانیا از لپ تاپ جدید خود با نمایشگر شفاف رونمایی کرد که کاربران را قادر به دیدن بخش پشتی نمایشگر می سازد. این لپ تاپ جدید که ThinkBookنام دارد؛ دارای صفحه ۱۷.۳ اینچی شفاف بوده و همچنین، فناوری ساخت نمایشگر آن نیز «میکرو ال ای دی» معرفی شده است.

صفحه نمایشگر لپ تاپ نیز کاملا لمسی بوده و می توان از آن به عنوان تبلت ویندوزی نیز استفاد کرد. اما در کیبورد ThinkBook نیز لنوو از فناوری مشابهی استفاده کرده و کیبورد فیزیکی آن کاملا حذف شده است.

کاربران تنها با یک صفحه شفاف به جای کیبورد فیزیکی مواجه خواهد شد که پس از روشن شدن لپ تاپ، تصویر کیبورد روی این صفحه نمایان شده و می توانید با کیبور مجازی آن به سادگی کار کنید.

دو دوربین نیز برای ThinkBook تعبیه شده که یکی دوربین سلفی بوده و دیگری در پشت صفحه نمایش قرار دارد. دوربین اصلی (پشت صفحه) علاوه بر ثبت تصاویر با وضوح بالا، قابلیت ارتباط با سامانه های هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء جهت تشخیص اجسام (AR) را دارد. به گفته لنوو، این قابلیت می تواند کمک شایانی به طراحان و هنرمندان داشته باشد.

کد خبر: ۲۷۶٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • stank IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      1 0
      کاربرد شیشه که اینطوری شفافه ولی تصویر میده بسیار بسیار عالیه و سالهای آینده مطمعنا خیلی نمایشگرهای اینطوری تو دنیا میبینیم ولی متاسفانه الان و خرید چنین لپ تابی که تازه اول راهش هست اصلا کارعاقلانه ای نیست مگر شش سال آینده بشه رو چنین سیستم هایی حساب باز کرد...درواقع فعلا همین لپ تاب های امروزی کاملا باکیفیت و پاسخگو هستند و فعلا نیازی به نمایشگر شیشه ای اما با کیفیت معمولی ندارند....