ارجاع موضوع شفاف سازی درآمد اتاق‌های اصناف به کمیسیون
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

ارجاع موضوع شفاف سازی درآمد اتاق‌های اصناف به کمیسیون

نمایندگان مجلس دو ماده از طرح اصلاح نظام صنفی کشور را برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.

به گزارش بازار، مجلس در جریان بررسی مواد ۲ و ۳ طرح اصلاح نظام صنفی کشور پس از بررسی پیشنهادات ارائه شده درباره این طرح، این دو ماده را برای بررسی بیشتر به کمیسیون اقتصادی ارجاع داد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس در توضیح ارجاع مواد ۲ و ۳ طرح نظام صنفی کشور، گفت: در متن اصلی ابهام وجود دارد، دریافت حق عضویت از طریق سامانه و عدم تائید آن از طریق ترازنامه چگونه ممکن خواهد بود، حق دریافتی برای عضویت در سال جاری خواهد بود یا عضویتی که حقوق خود را پرداخت نکرده اند معلق می‌ماند؟ پروانه کسانی که حق عضویت خود را پرداخت نکرده اند ابطال می‌شود؟ برهمین اساس با توجه به ابهاماتی که در ماده ۲ و ۳ وجود دارد به کمیسیون ارجاع داده می‌شود.

محمدرضا میرتاج الدینی در نشست امروز طی تذکری در خصوص افزایش سن بازنشستگی، عنوان کرد: در برنامه هفتم در خصوص افزایش سن بازنشستگان تصمیماتی اتخاذ شد که مردم نسبت به آن‌ها گلایه‌هایی داشتند، افزایش سن بازنشستگی موجب عدم رضایت کارکنان شاغل شده است، در اینجا ۲ بحث کارفرمایان و افرادی که خودشان اقدام به پرداخت حق بیمه شان می‌کنند مطرح می‌شود، برهمین اساس درخواست می‌شود این موضوع از نو بررسی شود.

کد خبر: ۲۷۶٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha