۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
۷ هزار ایلامی در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:

۷ هزار ایلامی در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند

ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هفت هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی در استان در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت تعاون ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام، شکرالله شیرخانی اظهار کرد: هفت هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی در استان در سامانه ثبت درخواست بیمه بیکاری وزارت تعاون ثبت‌نام کردند که چهار هزار و ۸۳۴ نفر مشمول دریافت بیمه‌بیکاری هستند.

وی افزود: برای همین منظور سامانه‌ای به آدرس bimebikari.mcls.gov.ir راه‌اندازی شد تا افراد درخواست خود را در آن ثبت کنند.

شیرخانی بیان کرد: مشاغل پرخطر تا پایان اردیبهشت و مشاغل کم‌خطر که از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده‌اند، تا پایان فروردین ماه بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: متقاضیان بیمه بیکاری یک ماه فرصت دارند تقاضای خود برای دریافت مقرری بیمه بیکاری را در سامانه تعیین‌شده اعلام کنند، براین اساس اواخر خردادماه آخرین مهلت ثبت درخواست برای بیکاران در اردیبهشت‌ ماه بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: بیکاران خردادماه نیز تا پایان تیرماه فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند، لذا برای افرادی که از ابتدای خردادماه بیکار شدند و یا بیکاری آنان استمرار داشته باشد بررسی صورت می‌گیرد و هرگونه پرداخت بر اساس قانون کار، تامین اجتماعی و بیمه بیکاری خواهد بود.

کد خبر: ۲۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha