۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد 
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان:

گلستان برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد 

گرگان- قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر این استان برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران و ارائه خدمات به بهترین نحو آمادگی کامل دارد.

سید مهدی مهیایی عصر یکشنبه در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان که با حضور روسا و نمایندگان کمیته‌های ستاد، روسای جوامع گردشگری استان و با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر ۱۴ شهرستان استان برگزار شد، ضمن ابلاغ آخرین مصوبات، انتظارات، شرح وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی برای نوروزی ایمن، همراه با رفاه و آسایش برای هم‌وطنان، بر آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر استان برای میزبانی از مسافران تأکید کرد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح استان با ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران شکل گرفته است و وظایف هر کمیته و عضو ستاد در این جلسات ابلاغ شده است.

وی تأکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران و ارائه خدمات به بهترین نحو آمادگی کامل دارد و امیدواریم بیشترین سطح رضایتمندی هم‌وطنان را در ایام طرح سفرهای نوروزی داشته باشیم.

محیایی یادآور شد: برابر ابلاغ ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور طرح نوروز ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ ماه ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان در پایان گفت: یکی از مباحث مهم و اولویت ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سفرهای پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ مسئله کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد شاهد کمترین مخاطرات در حوادث جاده‌ای درون‌شهری و برون‌شهری باشیم.

کد خبر: ۲۷۶٬۴۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha