۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
شرکت هوآوی نخستین شهر هوشمند و اینترنت نسل ۵.۵ را در کویت راه اندازی خواهد کرد
در قالب تفاهمنامه ای مشترک؛

شرکت هوآوی نخستین شهر هوشمند و اینترنت نسل ۵.۵ را در کویت راه اندازی خواهد کرد

نهاد رگولاتوری ارتباطات و فناوری اطلاعات کویت از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با شرکت هوآوی برای استفاده از فناوری این غول چینی در ساخت شهر هوشمند کویت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ نهاد رگولاتوری ارتباطات و فناوری اطلاعات کویت از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با شرکت هوآوی برای استفاده از فناوری این غول چینی در ساخت شهر هوشمند کویت خبر داد.

«عمر العمر» رئیس رگولاتور ارتباطات کویت، تفاهمنامه به امضا رسیده با هوآوی را اقدامی بزرگ و مهم در راستای دستیابی کشورش به نوآوری دیجیتال و توسعه ارتباطات ذکر شده در سند چشم انداز ۲۰۳۵ کویت دانست.

گفته می شود تفاهمنامه مذکور میان عمر العمر و «استیون یی» مدیر بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی هوآوی در بارسلونا اسپانیا به امضا رسیده است. هوآوی امیدوار است با امضای تفاهنامه مذکور، نقشی پر رنگ در آینده شهرهای هوشمند کویت ایفا نماید.

از جمله موارد قید شده در تفاهمنامه مشترک میان دولت کویت و هوآوی، می توان به توافق دو طرف برای راه اندازی نسل ۵.۵ اینترنت و راه اندازی مرکز ملی امنیت سایبری این کشور از سوی طرف چینی اشاره کرد.

روگولاتور ارتباطات کویت نیز اعلام کرده که در نظر دارد از مرکز امنیت سایبری و فضای ابری مورد احداث توسط هوآوی برای راه اندازی و توسعه دولت دیجیتال استفاده نماید؛ اقدامی که می تواند این کشور را پس از امارات و عربستان سعودی، به یکی از قطب های مهم اقتصاد دیجیتال منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل نماید.

کد خبر: ۲۷۶٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha