۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
توزیع ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید در استان تهران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد

توزیع ۵ هزار تن سیب و پرتقال شب عید در استان تهران

برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران از تامین و توزیع ۵ هزار تن میوه شب عید برای استان تهران خبر داد.

به گزارش بازار، جبرئیل برادری گفت: باتوجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، علاوه بر برنامه ریزی‌های دقیق برای میوه شب عید، در زمینه تأمین خرمای مورد نیاز ایام مبارک ماه رمضان نیز ذخیره‌سازی‌های خوبی صورت گرفته و مشکلی در تأمین و عرضه این محصول با قیمت‌های مناسب در سطح استان نداریم.

او افزود: امسال تنظیم بازار میوه شب عید در سطح شهرستان‌های ۱۶گانه استان تهران بر عهده سازمان تعاون روستایی استان است که اکنون این سازمان سیب و پرتقال با کیفیتی را تهیه کرده، مباشرین شهرستان‌ها مشخص شده و از تاریخ ۲۲ اسفندماه روند توزیع برای تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

برادری ادامه داد: باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، خرمای مورد نیاز شهروندان در این ایام توسط سازمان تعاون روستایی برای شهرستان‌ها تهیه شده که یک هفته قبل از ماه مبارک یعنی ۱۵ اسفندماه در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران افزود: در حوزه شهر تهران نیز میوه شب عید تنظیم بازار شامل سیب، پرتقال و خرما بر عهده سازمان میادین خواهد بود که اکنون این سازمان نسبت به تهیه محصولات مورد نیاز در ماه مبارک اقدام نموده و در سطح ۳۰۰ نقطه میادین تره بار و بازارچه‌های سطح شهر عرضه آغاز خواهد شد.

او درمورد میزان تعیین شده این اقلام گفت: حدود ۵ هزارتن سیب و پرتقال و ۳۰۰ تن خرما برای شب عید و ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده که این میزان در صورت نیاز شهروندان قابل افزایش خواهد بود.

برادری با بیان اینکه قیمت این اقلام براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مشخص و توزیع می‌شود، افزود: به منظور کسب رضایت عموم مردم استان، میوه‌ها از یکنواختی و کیفیت مناسبی برخوردار است.

برادری درخصوص روند عرضه کالاهای پروتئینی گفت: گوشت قرمز و مرغ منجمد در سطح شهرستان‌های استان و غرفه‌های سازمان میادین تره بار با قیمت مصوب تنظیم بازاری درحال توزیع است و روند عرضه تا پایان ماه مبارک همچنان ادامه خواهد داشت؛ علاوه بر این گوشت قرمز گرم نیز در سطح شهر تهران (سازمان میادین) توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران با بیان اینکه مشکلی از لحاظ تامین و توزیع مایحتاج مردم در ایام پایانی سال به ویژه میوه شب عید، گوشت قرمز و مرغ وجود ندارد، گفت: مردم می‌توانند با کیفیت مناسب و دسترسی آسان این اقلام را تهیه کنند؛ اجازه نمی‌دهیم کوچکترین التهابی در بازار شب عید، ایام نوروز و ایام مبارک ماه رمضان در تامین و توزیع این اقلام اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha