۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
عملکرد والبر در بهمن ۱۴۰۲
بازار گزارش می دهد؛

عملکرد والبر در بهمن ۱۴۰۲

عملکرد والبر در بهمن ۱۴۰۲ حکایت از این دارد که این سهم درآمد ۴ میلیارد تومانی کسب کرده و با توجه به پی بر آیی پایین سهم همچنان روند بهبود عملکرد خود را حفظ کرده است.

بازار؛ گروه بورس: گروه دارویی البرز با نماد والبر با پی بر یی ۵ به ازای هر سهم ۳۱ تومان سود ساخته است. همچنین طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ از معاملات واگذاری سهام ۴میلیارد تومان درآمد داشته است.
والبر با سرمایه ثبت شده ۱۳۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۲.۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.
ورود به بازار محصولات جدید دارویی در راستای تکمیل بیشتر سبد دارویی مجموعه، افزایش سهم صادرات در فروش شرکت‌های گروه و تمرکز بیشتر بر همکاری‌های بین‌المللی، اجرا شده است.
در واقع شبه گزارش سرمایه فردا، عملکرد والبر در بهمن ۱۴۰۲ حکایت از این دارد که این سهم درآمد ۴ میلیارد تومانی کسب کرده و با توجه به پی بر آیی پایین سهم همچنان روند بهبود عملکرد خود را حفظ کرده است. رکت در راستای تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی دانشگاهی و شرکت‌های تولیدکننده دارو همکاری به ارزش بالغ بر ١١ میلیون یورو داشته و همچنین واردات داروهای فوری مورد نیاز کشور به ارزش تقریبی ۳ میلیون یورو و واردات و تأمین داروهای تک نسخه‌ای برای بیماران پس از تأیید و ارجاع سازمان غذا و دارو به ارزش تقریبی ۷۸۰ هزار یورو انجام داده است.
تقویت عملیات بازارگردانی سهام شرکت‌های گروه، مشارکت با شرکت‌های داخلی جهت تکمیل سبد محصولات و تولید محصولات قراردادی و فروش دارایی‌های مازاد شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه از برنامه‌های شرکت در سال ۱۴۰۲ است.
در سال مالی مورد گزارش، ۵۴ محصول جدید در گروه سرمایه‌گذاری البرز عرضه شده و طرح‌های توسعه‌ای البرز دارو برای خط جدید تولید آنتی بیوتیک‌ها، خط کامل شربت پرکنی و خرید دستگاه بسته‌بندی آمپول اجرا شده است. شرکت در مقایسه با سال های قبل، ٩٧ درصد رشد صادرات به میزان ۳.۵ میلیون دلار داشته و عراق، سوریه، افغانستان، تاجیکستان، لبنان، ساحل عاج و ویتنام برخی از مقاصد صادراتی شرکت بوده است.

کد خبر: ۲۷۶٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha