۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مرحله عملیاتی طرح نظارت ویژه بر بازار از ۱۵ اسفند در آذربایجان‌شرقی آغاز می شود
اقدامات عملی برای تنظیم بازار آخر سال؛

مرحله عملیاتی طرح نظارت ویژه بر بازار از ۱۵ اسفند در آذربایجان‌شرقی آغاز می شود

تبریز- عظمایی،مدیرکل صمت آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح نظارت ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان گفت: مرحله عملیاتی طرح نظارت ویژه بر بازار از ۱۵ اسفند در آذربایجان‌شرقی آغاز می شود.

محمد جعفر عظمایی در گفتگو با بازار افزود: مرحله عملیاتی از پانزدهم اسفند تا ۲۴ فروردین سال آینده با تمرکز بر روی بازرسی و با هدف اعمال کنترل بر کالاها و خدمات پرمصرف اجرا می شود و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در تبریز و ۱۹ شهرستان استان انجام شده است.

وی با بیان این که در ایام پایان سال ۶۰۰ غرفه نمایشگاهی در تبریز برپا می شود، ادامه داد: تاریخ برگزاری ۹ نمایشگاه در شهرستان‌ها تعیین شده و تمام شهرستان‌ها موظف به اجرای دستورالعمل ابلاغ شده در خصوص برگزاری نمایشگاه های پایان سال هستند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت‌ فروش فوق‌العاده کالاها و خدمات در ایام پایانی سال گفت: در طرح نظارتی اولویت این اداره کل گزارش های دریافتی از مردم است چون که تجربه نشان داده هر چقدر به دنبال گزارش مردمی برویم میزان تخلف‌یابی افزایش یافته و نسبت بازرسی به تشکیل پرونده‌های ارسالی به تعزیرات در این حوزه بیشتر و دقیق تر است.

عظمائی افزود: گشت های مشترکT بازدارندگی زیادی دارد که در این زمینه گشت‌های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی سازماندهی شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در طرح نظارت ویژه تمرکز بر روی بخش های پوشاک، شیرینی و شکلات، بنکداران مواد غذایی، آجیل، کیف و کفش و سایر کالاهای پرمصرف است.

وی موضوع کالارسانی به نمایشگاه‌ها در استان را مهم دانست و افزود: در برگزاری نمایشگاه ها، انتظار مردم نیز از ارائه خدمات افزایش می‌یابد امیدواریم با یک کار جمعی بتوانیم علاوه بر تامین میوه شب عید و بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز خدمات مناسبی ارائه دهیم.

کد خبر: ۲۷۵٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha