۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
رشد ۶ درصدی پیک بار برق استان یزد در سال جاری
معاون شرکت توزیع نیروی برق یزد:

رشد ۶ درصدی پیک بار برق استان یزد در سال جاری

یزد- جلیلی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بیان کرد: پیک بار با رشد ۶.۱ درصدی در سال جاری به ۱۱۳۸ مگاوات رسید، این در حالی است که سال گذشته به میزان ۱۰۷۳ مگاوات بود. 

محمدجواد جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اقدامات فرهنگی موثر در زمینه صرفه جویی در مصرف برق گفت: برق استان یزد برای ۵۵ هزار مخاطب، برنامه هنری در مدارس، همایش ها، نمایشگاه ها، بازدیدها، مسابقات ورزشی و حضور در مساجد ۳۹۰ برنامه طراحی کرده است.

وی به تبلیغات محیطی و بارگزاری ۷۲ گزارش ویژه خبری در مطبوعات اشاره کرد و افزود: همچنین برای ۷ میلیون مخاطب در حوزه فضای مجازی ۲۲۰ محتوای رسانه ای که شامل موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، آرم آگهی، تیزر رادیویی تولید کرده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ادامه داد: ۵۳ درصد از مشترکین در بخش اداری و همه مشترکین فعال در حوزه کشاورزی، کنترل پذیر شده و یا قابلیت کنترل پذیری را دارند.

این مسئول با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۸۱۱ نیروگاه خورشیدی در استان نصب شده، اظهار داشت: بر اساس شاخص های فروش انرژی مشترکین بخش کشاورزی ۱۱ درصد، بخش خانگی ۲۰ درصد، بخش صنعتی ۵۸ درصد را به خود اختصاص داده و مابقی نیز به سایر بخش ها تعلق می گیرد.

کد خبر: ۲۷۵٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha