۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
بهترین بازار برای خرید مواد شیمیایی در تهران کجاست؟

بهترین بازار برای خرید مواد شیمیایی در تهران کجاست؟

به دلیل این گستردگی در کاربرد، فعالان صنایع گوناگون همواره در پی تأمین مرغوب‌ترین مواد شیمیایی از بازاراهای داخلی و خارجی هستند.

از آنجائیکه هر چیزی که ما در اطراف خود می‌بینیم، چه به شکل صنعتی و چه به صورت طبیعی از مواد شیمیایی تشکیل شده‌ است، طیف گسترده‌ای از صنایع اعم از ساخت‌وتولید، چرم، نفت و پتروشیمی، کشاورزی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... به این مواد حیاتی و ضروری وابسته هستند.

به دلیل این گستردگی در کاربرد، فعالان صنایع گوناگون همواره در پی تأمین مرغوب‌ترین مواد شیمیایی از بازاراهای داخلی و خارجی هستند. به این ترتیب اطلاع از بازار خرید مواد شیمیایی به تسریع در روند عرضه و فروش و اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده کمک قابل توجهی می‌کند. با توجه به این موضوع، ما در این مطلب مراکز شناخته شده خرید و فروش مواد شیمیایی را معرفی کرده‌ایم و سه بازار زیر جزو بهترین مراکز خرید و فروش مواد شیمیایی در تهران و کل ایران هستند:

ناصرخسرو: اولین بازار عرضه مواد شیمیایی در پایتخت

هرکس که کمترین سروکاری با مواد شیمیایی داشته‌باشد با بازار ناصرخسرو آشنا است. این محله اصیل و تاریخی از دیرباز پذیرای بسیاری از فعالان حوزه شیشه‌آلات، ابزارآلات و مواد شیمیایی بوده و هست. در این بازار انواع و اقسام مواد شیمیایی در مقیاس‌های صنعتی و آزمایشگاهی به فروش می‌رسد بنابراین، به فراخور نیاز خود می‌توانید آن‌ها را در اوزان مختلف تهیه کنید. به یاد داشته‌باشید که خرید از فروشگاه‌های این بازار نیاز به تخصص کافی دارد چرا که در کنار محصولات اورجینال گاها محصولات تقلبی نیز عرضه می‌شود.

بهترین بازار برای خرید مواد شیمیایی در تهران کجاست؟

پاساژ کیمیا: بزرگ‌ترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

پاساژ کیمیا بزرگ‌ترین و بهترین بازار خرید مواد شیمیایی در منطقه ۱۵ تهران واقع در بزرگراه امام رضا (ع) است که از نظر مکانی موقعیت بهتری نسبت به ناصر خسرو داشته و در محدوده پر تردد و شلوغ طرح ترافیک نیست. در این بازار انواع مواد شیمیایی با قیمت‌های مختلف و درجه کیفی متفاوت عرضه می‌شود.

اگرچه واحدهای صنفی مرتبط همه تلاش خود را برای نظارت بهتر بر عملکرد فروشندگان این بازار می‌کنند اما متأسفانه با تمام تمهیدات در نظر گرفته شده باز هم فروشگاه‌هایی هستند که اقدام به عرضه مواد شیمیایی ناخالص و بعضا تقلبی می‌کنند، به همین علت بهتر است هنگام خرید ماده شیمیایی مد نظرتان در کنار تخصص، دقت لازم را نیز داشته‌باشید.

پرسال :معتبرترین توزیع‌کننده مواد شیمیایی در ایران

امروزه به واسطه ورود اینترنت و اتصال به جامعه جهانی و تغییر رویکردهای دادوستد، بسیاری از افراد امور مختلف از جمله خرید اقلام مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند، این شیوه خرید و فروش در حوزه مواد شیمیایی نیز جریان دارد.

هلدینگ بزرگ پرسال با علم به این تغییر رویکردها، امکان خرید آنلاین و بی‌واسطه انواع مواد شیمیایی اعم از پودر جاذب، هیدروکسید پتاسیم، گوگرد، اسید فسفریک، اسید سیتریک، اسید اسکوربیک و الکل صنعتی متانول را با بالاترین کیفیت برای عموم فعالان حوزه صنعت در جای‌جای کشور فراهم نموده‌است.

پرسال به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده مستقیم فرآورده‌های شیمیایی و پلیمیری در ایران تمامی محصولات خود را طبق استانداردهای بین المللی روز جهان تهیه و عرضه می‌کند. به این ترتیب شما اطمینان دارید که محصول خریداری شده دارای کیفیت درجه یک و خلوص بالا است، همچنین تمامی مواد شیمیایی موجود در این شرکت توسط کارشناسان این مجموعه آنالیز شده و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی روز بسته بندی و به فروش می‌رسند. برای اطلاع از قیمت دقیق و بروز مواد شیمیایی می‌توانید با شماره تلفن ۷۹۸۸۵_۰۲۱ تماس بگیرید.

کد خبر: ۲۷۵٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha