۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
اعمال محدودیت گازرسانی به واحدهای صنعتی، تجاری و اداری گلستان
مدیرعامل شرکت گاز گلستان تاکید کرد؛

اعمال محدودیت گازرسانی به واحدهای صنعتی، تجاری و اداری گلستان

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از اعمال محدودیت گازرسانی در واحد های صنعتی، تجاری و اداری گلستان خبر داد و گفت: مشترکان خانگی در اولویت گازرسانی هستند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، علی طالبی اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی با برودت شدید هوا در سطح کشور و ورود جبهه هوای سرد در سطح استان و کشور، بار دیگر نیازمند همدلی و همراهی مردم و مسئولان هستیم تا بتوانیم در سرمای آخر سال، روند پایداری جریان گاز را به نحو مطلوبی مدیریت کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان افزود: خوشبختانه در ایام سرد سال جاری مشکلی در زمینه افت فشار گاز پیش نیامده و توانستیم با همراهی و همکاری مشترکان استمرار و پایداری جریان گاز را مدیریت کنیم.

طالبی با بیان اینکه مشترکان خانگی در اولویت گازرسانی هستند، گفت: حسب تصمیمات اتخاذ شده و با توجه به اینکه بیشتر واحد های صنعتی، تجاری و اداری از قبل هماهنگ شده و می بایست مجهز به سوخت دوم باشند، محدودیت هایی را در فصل سرد سال برای این واحدها اعمال کردیم تا بتوانیم جریان گاز بخش خانگی و واحدهای مصرف کننده خاص را پایدار نگه داریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در چند روز گذشته مصرف گاز استان افزایش چشمگیری داشته که نیاز است مشترکان برای مقابله با سامانه هوای سردی که در حال ورود به استان است با پوشیدن لباس های زمستانه و مناسب، کم کردن درجه وسایل گرمایشی و رعایت دمای آسایش، کنترل بازشوها، استفاده از پرده ضخیم و سایر موارد این شرکت را خدمات رسانی بهتر یاری کنند.

کد خبر: ۲۷۵٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha