۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
عوامل موثر بر قیمت چرم طبیعی به همراه جدول قیمت چرم خام در مراکز فروش چرم

عوامل موثر بر قیمت چرم طبیعی به همراه جدول قیمت چرم خام در مراکز فروش چرم

در این مقاله قصد داریم پس از بررسی عوامل موثر بر قیمت چرم خام، برترین مرکز تولید چرم خام با بهترین قیمت و کیفیت را به شما معرفی کنیم.

به گزارش بازار، بی شک وجود بهترین مراکز تولید چرم خام طبیعی در ایران نشان دهنده‌ی آن است که می توان مرغوب‌ ترین و با کیفیت ترین انواع چرم طبیعی را از این مراکز تهیه نمود.در بازار چرم، تبریز، مشهد و تهران به عنوان برترین مراکز تولید چرم خام شناخته می شوند که از تمامی نقاط کشور به دنبال خرید محصولات چرمی از این مراکز حتی با پرداخت پول بیشتر هستند.

اما قیمت چرم خام مهمترین مسئله‌ در خرید چرم طبیعی است که خود نیز به عواملی وابسته می باشد. از این رو یافتن مرکزی که بتوان باکیفیت‌ترین چرم خام را با قیمتی مناسب خریداری کرد از جمله چالش‌های اصلی برای مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محصولات چرمی به شمار می‌آید. در این مقاله قصد داریم پس از بررسی عوامل موثر بر قیمت چرم خام، برترین مرکز تولید چرم خام با بهترین قیمت و کیفیت را به شما معرفی کنیم.

عوامل موثر بر قیمت چرم خام

تولید انواع چرم خام در بازه‌های قیمتی متفاوت این امکان را به افرادی که قصد خرید چرم طبیعی دارند می دهد تا بتوانند متناسب با نیاز خود باکیفیت‌ترین محصول را با قیمتی مناسب تهیه نمایند. البته از آن جایی که عوامل مختلفی بر قیمت چرم خام به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر می گذارد، بنابراین شناخت مهمترین عوامل می تواند در خرید چرم طبیعی کمک بسزایی داشته باشد. در ادامه به بررسی چند نمونه از عوامل موثر بر قیمت چرم خام می پردازیم:

نوع پوست

با توجه به این که برای تولید انواع چرم خام از پوست حیوانات مختلف کمک گرفته می شود و از آن جایی که کیفیت آن با نوع پوست رابطه مستقیمی دارد بنابراین می توان نوع پوست را به عنوان مهمترین عوامل موثر بر قیمت چرم خام بیان نمود. خوب است بدانید برای تهیه‌ی چرم طبیعی گاوی در مقایسه با چرم گوسفندی به دلیل الیاف قوی‌تر و ابعاد بزرگتر پوست بایستی هزینه بیشتری را پرداخت نمود.

بهترین چرم طبیعی برای کیف

نوع دباغی

در برخی مراکز تولید چرم خام برای دباغی چرم طبیعی از روش‌های متنوعی استفاده می شود و همین مسئله می تواند قیمت چرم خام و کیفیت آن را تحت تاثیر قرار دهد. این در حالی است که برخی مراکز تولیدی تمامی مراحل دباغی تا تولید نهایی چرم را انجام می دهند به طوری که برخی دیگر تنها دباغی چرم را به صورت تخصصی عهده دار هستند.

رنگ چرم

از دیگر عوامل موثر بر قیمت چرم خام می توان به رنگ چرم اشاره نمود. گفتنی است چرم‌هایی که به صورت کامل رنگ می شوند در مقایسه با چرم‌های نیمه رنگ شده از قیمت بالاتری برخوردارند که دلیل آن را می توان در تهیه پوست‌هایی که در کنار رنگ پذیری دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشند، دانست.

جالب است بدانید چرم های آنتیک دستی به نسبت چرم هایی که با اسپری ماشینی رنگ آمیزی می شوند قیمت بالاتری دارند. البته ناگفته نماند رنگ سفید به عنوان سخت ترین رنگ ها برای چرم طبیعی شناخته می شوند، بنابراین می توان چرم های سفید را گران قیمت ترین چرم خام معرفی نمود.

نوع برش

قیمت چرم خام با توجه به نوع برش آن متغیر است.از این رو چرم هایی که به صورت کامل یا طاقه ای در بازار به فروش می رسد، قیمت بیشتری به نسبت چرم های متری دارند.

عوامل موثر بر قیمت چرم خام

بهترین قیمت چرم خام در تهران

در تهران تعداد زیادی از کارگاه‌های تولیدی در حوزه تولید چرم خام فعالیت دارند که با توجه به سلیقه و نیاز مصرف کننده از پوست حیوانات مختلف انواع چرم خام را در رنگبندی‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می نمایند. اما آنچه در بازار فروش چرم خام در تهران اهمیت دارد، قیمت آن است. گفته می شود قیمت چرم خام تهران به گونه‌ای است که می توان با فروش آن در مقایسه با محصول دباغی نشده به سود بیشتری دست یافت. به بیان دیگر مراکز تولیدی چرم خام فعال در تهران به دلیل اجرا فرآیندهایی سخت و زمان بر و پیاده سازی تخصص و تجربه چرم طبیعی را با قیمت بالاتری به فروش می رساند.

بهترین قیمت چرم خام در مشهد

در ایران، مشهد از جمله مراکزی است که در حوزه تولید چرم طبیعی حیوانی و چرم اشبالت موفق عمل کرده است به گونه‌ای که در مقایسه با سایر مراکز قیمت چرم خام با قیمت منصفانه‌ای به بازار عرضه می شود . البته باید خاطر نشان کرد تولید چرم خام در مشهد به این صورت است که باکیفیت‌ترین پوست ها را با مواد مرغوبی فرآوری می کنند به همین دلیل از ماندگاری و دوام بالایی برخوردارند. به همین دلیل بسیاری به دنبال خرید چرم خام مشهد هستند. اما لازم است بدانید با توجه به حضور چرم ‌های تقلبی در بازار برای خرید چرم خام در مشهد بایستی به بازار اصلی چرم بروید. در بازار فروش چرم خام مشهد تمامی تولیدکنندگان بزرگ این حوزه محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

قیمت چرم خام در تبریز

بهترین قیمت چرم خام در تبریز

بهره مندی از تجربه و تخصص افراد کاربلد، تولید انواع چرم خام از حیوانات مختلف و دارا بودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد چرم خام در تبریز است که موجب شده تا این شهر لقب بهترین تولیدکننده چرم خام را از آن خود کند.

رونق در بازار فروش چرم خام تبریز حاکی از آن است که علاوه بر کیفیت بسیار بالای چرم طبیعی، بهترین قیمت چرم خام را دارد که البته بسته به نوع پوست، متراژ و رنگ آن متغیر است. حضور موفق‌ترین مراکز فروش چرم خام در بازار تبریز از جمله تابناک چرم شرایطی را برای مصرف کنندگان فراهم می‌نماید تا بتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید را با بهترین قیمت چرم خام انجام دهند.

فروشگاه‌های آنلاین مراکز فروش چرم خام تبریز این فرصت به تمامی مشتریان از سراسر کشور می دهد تا بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت عمده و جزئی انواع چرم طبیعی را با بهترین کیفیت خریداری کنند. لازم به ذکر است با توجه به فروش عمده چرم خام در تبریز می توان با قیمت کمتری محصول مورد نظر را تهیه نمود و به سود بیشتری دست پیدا کرد.

بهترین چرم طبیعی برای کیف و کفش از جمله مواردی است که در فروشگاه های چرم تبریز زیاد مشاهده میشود و از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تهیه چرم خام طبیعی کیفی، فروشگاه های اینترنتی چرم خام تبریز انتخاب مناسبی هستند. 

قیمت چرم خام در فروشگاه تابناک چرم

قیمت چرم خام در فروشگاه تابناک چرم

همانطور که میدانید این ویژگی‌های خاص و کیفیت بسیار بالای چرم خام تبریز است که باعث شده تا بسیاری خرید چرم طبیعی تبریز را به سایر چرم‌ها ترجیح دهند. در فروشگاه تابناک چرم انواع چرم خام با رنگ‌های متنوع تولید و با بازده قیمتی متفاوتی به بازارعرضه می شود و مشتریان نیز می توانند با مراجعه به سایت براساس نیاز و سلیقه خود در هر ساعت از شبانه روز محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. در این بخش جدولی را تحت عنوان قیمت چرم خام در فروشگاه تابناک چرم در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید به راحتی فرآیند خرید چرم طبیعی تبریز پشت سر بگذارید.

جدول مقابسه قیمت چرم خام


 

خرید چرم خام در فروشگاه تابناک چرم

تابناک چرم از برترین مراکز فروش چرم خام گاوی و بزی در تبریز است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی چرم خام به نشانی https://tabnakcharm.com تولیدات خود را به صورت جزئی و عمده و به طور مستقیم به مشتریان عرضه می کند. ناگفته نماند چندین مدل از چرم خام در تابناک چرم مانند هرمس، ریپل، اوریچ، ناپا بزی، شبرو بزی، رینو بزی و ماکرروکوی بزی به صورت اختصاصی تولید می شوند و قیمت چرم خام این مدلها به گونه‌ای تعیین می شود تا تولید محصولات چرمی با این مدل‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد. به طور کلی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب محصولات تابناک چرم موجب شده تا تقاضا برای خرید چرم خام از آن بسیار بالا باشد.

کد خبر: ۲۷۵٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      0 0
      سلام مراکز فروش چرم خام عالی بررسی شده است