۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کنارگذر «شیرین سو » به طول ۵.۵ کیلومتر آماده بهره‌برداری است
معاون راه و شهرسازی استان همدان:

کنارگذر «شیرین سو » به طول ۵.۵ کیلومتر آماده بهره‌برداری است

همدان- معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان از تکمیل کنارگذر شیرین سو خبر داد و گفت: کنارگذر شیرین سو به طول ۵.۵ کیلومتر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب نادیان رفیع پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید مشاور مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه‌های تویسرکان- کنگاور و کبودرآهنگ- قیدار عنوان کرد: طول کل محور تویسرکان – کنگاور ۳۲.۵ کیلومتر است که ۱۵ کیلومتر ابتدای مسیر از شهر تویسرکان تا سه راهی فرسفج در سال‌های قبل اجرا شده و در حال بهره‌برداری است.

نادیان رفیع بابیان اینکه عملیات اجرایی این مسیر از کیلومتر ۱۵ تا ۱۹.۵ با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات لازم این قسمت در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآورشد: عملیات اجرایی از کیلومتر ۱۹.۵ تا ۲۵ با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در دست اجرا بوده و مابقی مسیر نیز در حال تهیه برآورد هزینه اجرا برای برگزاری مناقصه است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه کبودرآهنگ – شیرین سو نیز گفت: طول کل محور کبودرآهنگ – شیرین سو ۵۷ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن در حال بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: قطعه سوم این پروژه شامل دو قطعه ۳ الف و قطعه ۳ ب است که قطعه ۳ الف به طول ۶.۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرای ابنیه فنی زیراساس و اساس است.

نادیان رفیع گفت: در قطعه ۳ ب به طول ۶ کیلومتر نیز عملیات ابنیه فنی، زیراساس، اساس و آسفالت لایه اول بیندر و ۱.۵ کیلومتر آسفالت رویه با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصد انجام شده است که در صورت انجام آسفالت باقیمانده لایه دوم و نصب تابلو، علائم و نیوجرسی در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: کنارگذر شیرین سو نیز به طول ۵.۵ کیلومتر آماده بهره‌برداری است و مابقی مسیر نیز به طول ۱۴ کیلومتر در حال تهیه برآورد هزینه اجرا برای برگزاری مناقصه است.

کد خبر: ۲۷٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha