۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
برداشت از حساب متقاضیان پروژه‌ای که روی خاک هم نیست
وضعیت اسفبار نهضت ملی مسکن پاکدشت؛

برداشت از حساب متقاضیان پروژه‌ای که روی خاک هم نیست

درحالی یکی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن پاکدشت پس از حدود ۲۹ ماه از واریز آورده متقاضیان، هنوز روی خاک است که آورده متقاضیان از حساب آنها برداشت شده است.

به گزارش بازار، اواخر مهرماه امسال رسانه ها از ارسال پیامک هشدار اداره راه و شهرسازی استان تهران به شرح زیر به تعدادی از متقاضیان موثر یکی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن پاکدشت خبر دادند؛

«متقاضی محترم نهضت ملی مسکن آقای/خانم/ با توجه به پیشرفت پروژه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به شماره‌حساب ------- واریز نمایید.»

متقاضیان این پروژه (کبودگنبد پاکدشت) مهرماه سال ۱۴۰۰ مراحل ثبت نام و پس از آن واریزی‌ها را انجام دادند.

یکی از متقاضیان پروژه مذکور با یادآوری واریز ۱۶۰ میلیون تومان برای نهضت ملی مسکن، گفت: چند روز قبل کل واریزی حسابم برداشت شد، این در حالی است که پروژه‌ با گذشت بیش از ۲ سال هنوز روی خاک است.

وی افزود: پیگیری‌ها از راه و شهرسازی استان تهران درباره وضعیت این پروژه هم بی‌نتیجه مانده و این اداره کل جواب درست و روشنی به متقاضیان نمی‌دهد.

وی یادآور شد:‌ قرار بود پروژه کبود گنبد ۷۲۰ واحدی باشد، اما طی دو سال اخیر به ۲۲۰ واحد کاهش یافته است.

کد خبر: ۲۷۵٬۴۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجتبی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      سلام وقت بخیر والا همین امروز یعنی هشت دوازده چهارصد و دو هم برای ما پیام اومده ک باید آورده رو به صد و چهل میلیون تومان برسونید و تا تاریخ بیستم مهلت دادن.... در صورتی ک بعد از حدود یک سال و نیم هنوز هیچ کاری نکردن بابت پروژه پاکدشت هر چی ام میریم اداره راه و شهرسازی پاکدشت بی نتیجه هستش و یک کلام فقط میگن سه سال دیگه آماده میشه... پس این واریزی های ما ک برداشت شده کجا رفته و چی میشه و کجا میره و چرا کاری پیش نمیره؟ مگه قرار بر این نبود ک بابت هر واریزی یک مرحله پیشرفت باشه توی پروژه پس چرا هیچ کاری انجام نشده و نمیشه؟
    • الهام IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      سلام من از متقاضیان مسکن کبود گنبد هستم اینکه ۲۲۰ واحدی شده درست نیست بلکه به سه مجموعه تقسیم شده که مثلا مجموعه ای که به ما اختصاص پیدا کرده ۳۲۰ واحدیه و این که من هم اول فکر کردم کل موجودی از حسابم برداشت شده ولی بعد متوجه شدم که کل موجودی مناقل شده به حساب بانک ملی شعبه مرکزی میدان فردوسی ولی واقعا اطلاع رسانی مسکن ملی در حد صفر است و اینکه ما اصلا نمی دونیم چقدر پول و در چه فاصله زماتی باید پرداخت کنیم