۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۱۰ کیلومتر از محور شازند- ازنا تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۱۰ کیلومتر از محور شازند- ازنا تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می رسد

اراک- معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری ۱۰ کیلومتر از محور شازند – ازنا تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، خیرالله خادمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از محور شازند – ازنا در جمع خبرنگاران از بهره برداری ۱۰ کیلومتر از این محور تا پایان سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این محور به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان شازند را به ازنا در لرستان متصل می‌کند، حدود ۴۰ کیلومتر از این محور در استان مرکزی و ۳۰ کیلومتر دیگر در محدوده‌ی راه‌های حوزه استحفاظی استان لرستان قرار دارد.

خادمی با اشاره به اینکه پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است، گفت: امیدواریم تا پایان سال ۹۹ به میزان ۱۰ کیلومتر آن در حوزه استان مرکزی به بهره برداری برسد.

احمد مرزبان، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این بازدید با اشاره به وجود کمبودهای اعتباری استان و ایجاد وقفه در پرداخت مطالبات پیمانکار اظهار داشت: عملیات احداث باند دوم این محور در استان مرکزی از سال ۹۳ و از محل اعتبارات استانی آغاز شد و تا سال ۹۶ از همین محل تامین اعتبار می‌شد اما به دلیل مشکلات مطرح شده این وقفه در پروژه حاصل شد.

مرزبان گفت: باقیمانده احداث باند دوم شامل اجرای عملیات خاکی، زیراساس، اساس، آسفالت، تکمیل ابنیه فنی و تاسیسات و ایمنی طی قراردادی به مبلغ ۱۰ هزار و ۷۰ میلیارد ریال زیر نظر شرکت ساخت و توسعه راه های کشور در حال انجام است.

کد خبر: ۲۷٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha