۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
تصویب ۹۰ میلیارد تومان برای راه‌آهن بوشهر - شیراز/ سد خائیز امسال آبگیری می‌شود
استاندار بوشهر:

تصویب ۹۰ میلیارد تومان برای راه‌آهن بوشهر - شیراز/ سد خائیز امسال آبگیری می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر از تکمیل و آبگیری سد خائیز تنگستان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۹۰ میلیارد تومان برای راه‌آهن بوشهر - شیراز تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان تنگستان اظهار داشت: قطعه ۱۰ راه‌آهن بوشهر - شیراز به عنوان سخت‌ترین قطعه این پروژه هم اکنون در محدوده شهرستان تنگستان در دست اجرا است.

وی از تصویب ۹۰ میلیارد تومان در سال جاری برای پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم شاهد تخصیص همه این اعتبارات در سال جاری باشیم تا خللی در روند اجرای این پروژه ایجاد نشود.

استاندار بوشهر از پیشرفت ۱۸ درصدی قطعه دهم راه‌آهن بوشهر - شیراز خبر داد و بیان کرد: در این قطعه سه کیلومتر پل و دو هزار و ۵۰۰ متر حفاری تونل انجام می‌شود.

وی طول کل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز را ۴۵۰ کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم احداث این خط ریلی از مسیر استان فارس نیز امسال شتاب گیرد.

گراوند با اشاره به بازدید از سد خائیز تنگستان بیان کرد: تلاش داریم تا با تزریق اعتبارات هیچ خللی در این پروژه ایجاد نشود و شاهد تکمیل و آبگیری این سد در سال جاری باشیم.

وی ظرفیت سد خائیز را ۱۶ میلیون مترمکعب عنوان کرد و ادامه داد: در سفر آخر رئیس جمهور به استان بوشهر ۶۰ میلیارد تومان برای سد خائیز تصویب شد که ۳۵ میلیارد تومان سال قبل تخصیص یافت.

کد خبر: ۲۷٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha