۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
عاملیت یک هزار فروشگاه و ۱۳۴ شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان زنجان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی زنجان اعلام کرد؛

عاملیت یک هزار فروشگاه و ۱۳۴ شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان زنجان

زنجان- جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تاکنون پایانه‌های فروش کالابرگ الکترونیکی در بیش از یک هزار فروشگاه خُرد و ۱۳۴ شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان فعال شده است.

طیب جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تاکنون پایانه‌های فروش کالابرگ الکترونیکی در بیش از هزار فروشگاه خُرد و ۱۳۴ شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح استان فعال شده است، گفت: مرحله جدید طرح کالا برگ الکترونیکی با عنوان "طرح فجرانه" در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر برای دهک‌های اول تا هفتم درآمدی استان از دهه مبارک فجر آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه همه خانوار دهک‌های اول تا هفتم، دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالا برگی دریافت می کنندابراز داشت: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در زنجان نیازمند اطلاع رسانی جامع است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنا سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و اعتبار جدید دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریالی علاوه بر یارانه فعلی بوده و خانوار یارانه بگیر به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

جعفری تاکید کرد: مدت اجرای این طرح سه ماه و تا ۱۷ اردیبهشت سال آینده ادامه دارد و مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می شود.

وی افزود: دهک های یک تا هفت مشمول اعتبار جدید هستند و یارانه بگیران این دهک ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های عضو طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت به خرید اقلام اساسی و بهره مندی از این حمایت تشویقی اقدام کنند.

کد خبر: ۲۷۵٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha