۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کارت سوخت مازاد در ایام نوروز در اختیار جایگاه‌ها قرار خواهد گرفت
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

کارت سوخت مازاد در ایام نوروز در اختیار جایگاه‌ها قرار خواهد گرفت

عرب‌عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت مازاد جایگاه‌های سوختی باتوجه به میزان فروش و تردد اختصاص می‌یابد.

به گزارش بازار، علی‌اکبر عرب‌عامری مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص افزایش کارت سوخت جایگاه‌ها در ایام نوروز گفت: قاعدتا کارت سوخت در جایگاه ها افزایش پیدا خواهد کرد که تا با مشکل مواجه نشویم.

او افزود: در حال حاضر تعداد مازاد کارت سوخت بر مصارف باید از کارت آزاد جایگاه تأمین شود، ما کارت مازاد تولید خواهیم کرد و باتوجه به میزان تردد در جایگاه ها و مسیرهای پرتردد کارت سوخت افزایش پیدا خواهد کرد.

عرب عامری ادامه داد:هر کارت سوخت جایگاه ها با ۷ هزار لیتر سوخت جواب‌گویی ۲۰۰ خودرو برای سوخت‌گیری خواهد بود، هر جایگاهی باتوجه به میزان فروش طبق سنوات گذشته محاسبه و کارت در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

او اظهار کرد: در ماه گذشته به جز برخی از جایگاه های تهران، تعداد کارت سوخت جایگاه ها را افزایش نداده ایم، تعداد کارت سوخت که چه میزان جوابگو است لحاظ خواهد شد.

او گفت: کارت سوخت ها جوابگو تمامی جایگاه ها است و مشکلی در این خصوص نداریم به طوری که کارت مازاد هم به جایگاه ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

به گفته او، کارت سوخت جایگاه یک منطقه در تهران فقط در همان نقطه جوابگو است و در جایگاه های دیگر نمی شود استفاده کرد.

کد خبر: ۲۷۵٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha