۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
مسافران از آخرین وضعیت پروازها همزمان با بارش برف و کولاک مطلع شوند
مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها:

مسافران از آخرین وضعیت پروازها همزمان با بارش برف و کولاک مطلع شوند

مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پربارش شاهد ابطال و تاخیر پروازها در شهرهای مختلف هستیم.

به گزارش بازار، رضا کارگر، مشاور و مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه پربارش شاهد ابطال و تاخیر پروازها در شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی هستیم بنابراین مسافران از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.

کارگر، مشاور و مدیرکل روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: با توجه به صدور هشدارهای هواشناسی سطح نارنجی در بسیاری از شهرهای کشور به ویژه نواحی شمال و شمال شرق کشور شاهد کاهش دید افقی و اختلال در روند پروازها هستیم.

به گفته وی در حال حاضر پرواز مسیر تهران _ رامسر _ تهران شرکت هواپیمایی ایران ایر به‌دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر و پایین بودن دید افقی باطل شد.

او گفت: با توجه به شرایط جوی کشور احتمال تاخیر و ابطال پروازها وجود دارد. بنابراین مسافران با توجه به شرایط جوی حاکم بر سراسر کشور و احتمال لغو یا تاخیر پروازها برای اطمینان از پرواز خود می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت www. merhrabadairport.ir آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

کد خبر: ۲۷۵٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha