۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
فولادمبارکه برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس زرین تعالی سازمانی شد
با عبور از سطح ۷۰۰ امتیاز برای نخستین بار در کشور؛

فولادمبارکه برای پنجمین بار موفق به دریافت تندیس زرین تعالی سازمانی شد

اصفهان- فولادمبارکه موفق شد برای پنجمین بار تندیس زرین تعالی سازمانی را دریافت کند؛ نکته حائز اهمیت این است که این شرکت توانسته برای اولین بار در کشور از سطح ۷۰۰ امتیاز برای دریافت این جایزه عبور کند.

به گزارش بازار، شرکت فولاد مبارکه موفق شد برای پنجمین بار تندیس زرین تعالی سازمانی را دریافت کند. نکته حائز اهمیت این است که این شرکت توانسته است برای اولین بار در کشور از سطح ۷۰۰ امتیاز برای دریافت این جایزه عبور کند.

پیشینه مدل تعالی سازمانی در ایران به سال ۱۳۸۲ بازمی‌گردد و امسال ۲۱ دوره از برگزاری جایزه ملی تعالی سازمانی می‌گذرد.

فولاد مبارکه در ۱۴ دوره این جایزه شرکت کرده است؛ این شرکت در سال ۱۳۹۱ برای نخستین بار موفق به کسب تندیس زرّین در دهمین دوره جایزه ملّی تعالی سازمانی شد و پس از آن نیز در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ تندیس زرّین این رویداد را از آنِ خود کرد و در سال جاری برای ۵ امین بار موفق به دریافت تندیس زرین شد و به عنوان اولین شرکت موفق به عبور از سطح ۷۰۰ امتیاز شده است.

این در حالی است که هیچ شرکتی در طول ادوار گذشته موفق به دریافت این امتیاز نشده و شرکت‌های دریافت‌کننده تندیس زرّین نیز همواره در بازه‌های ابتدایی این رتبه‌بندی (یعنی امتیازهایی بین ۶۵۱ تا زیر ۷۰۰) قرار داشته‌اند.

این جایزه در سه سطح «تعهد به تعالی»، «تقدیرنامه» و «تندیس» (بلورین، سیمین و زرین) به شرکت کنندگان اعطا می‌شود، به طوری که شرکت‌هایی که امتیازشان بین صفر تا ۲۵۰ است در سطح تعهد به تعالی قرار می‌گیرند، شرکت‌هایی که امتیازشان بین ۲۵۱ تا ۴۵۰ می‌شود، در گروه دریافت‌کنندگان تقدیرنامه (که در بازه‌های ۵۰ امتیازی از یک ستاره تا ۴ ستاره دسته بندی می‌شوند) قرار خواهند گرفت و شرکت‌هایی که موفق به دریافت امتیاز از ۴۵۱ تا ۵۵۰ می‌شوند، تندیس بلورین، امتیاز بین ۵۵۱ تا ۶۵۰ تندیس سیمین و شرکت‌هایی که موفق به دریافت امتیاز بالاتر ۶۵۱ می‌گردند تندیس زرّین دریافت خواهند بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پس از دریافت تندیس زرین تعالی سازمانی کشور اظهار کرد: جایزه تعالی مسیری مبتنی بر نگاه تحولی و رشد پی در پی است و ما در مسیر خود در فولاد مبارکه درصدد هستیم با نگاه به آینده و ارتقای سطح بهره‌وری و رشد فناورانه و نوآورانه جدید با پنج استراتژی اصلی جایگاه جدیدی را داشته باشیم، تمسک به مدل تعالی کمک می‌کند که ما زودتر به اهداف خود دست یابیم و مدیریت بهینه‌ای را از هیئت مدیره تا اجزای مختلف سازمان در جهت تحقق منافع حداکثری ذی نفعان داشته باشیم.

محمدیاسر طیب‌نیا افزود: عبور از امتیاز ۷۰۰ در این دوره از رکوردهایی است که به دیگر رکوردهای فولاد مبارکه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال ۹ شرکت زیرمجموعه فولاد مبارکه هم در این همایش شرکت کردند و توانستند رتبه‌های خوبی در این حیطه کسب کنند.

درخشش گروه فولاد مبارکه در همایش ملی تعالی سازمانی با کسب ۹ عنوان برتر

گفتنی است در بیست و یکمین دوره جایزه تعالی سازمانی ۹ شرکت گروه فولاد مبارکه موفق شدند جزو شرکت‌های برتر در جایزه ملی تعالی سازمانی قرار گیرند.

شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه موفق به کسب تندیس بلورین برای سومین بار شد.

شرکت‌های ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، فولادسنگ مبارکه و ایریسا توانستند برای اولین بار تقدیرنامه چهارستاره دریافت کنند.

شرکت فولاد سنگان موفق به دریافت تقدیرنامه سه‌ستاره، شرکت تأمین و فرآوری مواد معدنی فولاد مبارکه و هلدینگ فولاد متیل نیز موفق به کسب تقدیرنامه دوستاره و شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری و شرکت توکاریل نیز موفق شدند تقدیرنامه یک‌ستاره این رویداد ملّی را از آنِ خود کنند.

کد خبر: ۲۷۵٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha