۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
در برنامه هفتم بر پرداخت بدهی دولت به بانکها تاکید شده است
دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا:

در برنامه هفتم بر پرداخت بدهی دولت به بانکها تاکید شده است

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در آیین افتتاح شعب صرافی بانک ملی در کشور گفت: در برنامه هفتم بر پرداخت بدهی دولت به بانک ها تاکید شده است که امیدواریم این بدهی ها هرچه سریعتر تسویه شود.

به گزارش بازار، محسن رضایی در آیین افتتاح شعب صرافی بانک ملی در سراسر کشور ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت ولیعصر عج گفت: فلسفه انتظار، ایجاد آمادگی برای ظهور است و انتظار واقعی انتظاری فعالانه و رساندن کشور ایران به جایگاه الگوی جهانی است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اظهار داشت: دو روی سکه اقتصاد مبادله ای، پول و کالا است و مشکل بزرگ اقتصاد، عدم کشف رابطه تعریف شده پول و اعتبار با بخش حقیقی اقتصاد است و بحران اقتصادی ۲۰۰۸ نیز ناشی از همین نقصان بود.

رضایی با اشاره به سبقه صرافی در کشور گفت: در ایران قبل از نظام بانکی، صرافی‌ها فعال بوده‌اند و نقش پر رنگی در نظام پولی داشته اند و امروز افتتاح ۱۰ صرافی بانک ملی در استان‌های مختلف کشور موجب خرسندی است.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم بر پرداخت بدهی دولت به بانک‌ها تاکید شده است اظهار امیدواری کرد که این بدهی‌ها هرچه‌سریع‌تر تسویه شوند.

در پایان این مراسم آیین افتتاح ۱۰ شعبه صرافی بانک ملی در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر: ۲۷۵٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha