۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

ثروتمند ترین خواننده های جهان در این مطلب قصد داریم به شما ۱۰ نفر از ثروتمندترین خواننده های دنیا به همراه میزان ثروت و بیوگرافی معرفی کنیم

به گزارش بازار، ثروتمند ترین خواننده های جهان . در این مطلب قصد داریم به شما ۱۰ نفر از ثروتمندترین خواننده های دنیا به همراه میزان ثروت و بیوگرافی معرفی کنیم

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۱ : ریانا (Robyn Rihanna Fenty) : ثروت تخمین زده شده او حدود ۶۰۰ میلیون دلار است، که او را یکی از ثروتمندترین خواننده های جهان می‌کند.

روبن ریانا فنتی معروف به ریانا زاده ی ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در سنت مایکل است و  در بریچ تاون باربادوس بزرگ شد. او کار حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد که در ابتدای فعالیت هنری خود توسط ایوان روجرز کشف شد و با بستن قرارداد به سرعت دو آلبوم از خودش منتشر کرد.

ریانا با بیش فروش ۲۳۰ میلیون آلبوم و تک آهنگ به یکی از پر کار ترین خواننده های جهان تبدیل شده است ریانا به جز خوانندگی ،بازیگر هم هست و البته در کار تجارت هم بسیار موفق است.

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۲ : جی‌زی (Jay – Z) :ثروت او تخمین زده شده بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار است، که او را یکی از ثروتمندترین خواننده های دنیا می‌کند او یکی از پر فروش ترین موسیقیدان های طول تاریخ است.

شان کوری کارتر معروف به جی زی متولد ۴ دسامبر ۱۹۶۹ است و در سبک رپ و هیپ هاپ فعالیت دارد .

جی زی همچنین در دنیای تجارت هم بسیار مشهور است او یکی از مالکان باشگاه ۴۰/۴۰ نیویورک است و همچنین سازنده ی کمپانی پوشاک روکاورز است.

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۳ : مدونا (Madonna): ثروت او به تخمینی حدود ۵۹۰ میلیون دلار است که او را تبدیل به یکی از ثروتمند های

مدونا لوئیز چیکونی متولد ۱۶ اوت ۱۹۵۸ در شهر بی سیتی میشیگان به دنیا آمد و تا به امروز لقب ملکه ی پاپ را به خود اختصاص داده است.

مدونا اولین آلبوم موسیقی خود را در سال ۱۹۸۳ با نام مدونا منتشر کرد . مدونا علاوه بر خوانندگی بازیگری هم میکند و در فیلم هایی مانند ناامیدانه در جستجوی سوزان و لیگ خودشان ایفای نقش کرده است.

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ۴ : التون جان (Sir Elton Hercules John): ثروت او تخمین زده شده بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار است که او را در لیست ثروتمند ترین خوانندگان جهان قرار میدهد.

سر التون هرکیولس جان متولد ۲۵ مارس ۱۹۴۷ در پینر انگلستان به دنیا آمد. او علاوه بر خواننده بودن ترانه نویس هم هست و هم اکنون تقریبا ۳۰۰ میلیون نسخه از آثار جهان با تاثیر وی به فروش رسیده است و همین امر باعث شده او یکی از ثروتمندترین خواننده های تاریخ به شمار بیاید.

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۵ : بیانسه (Beyoncé Giselle Knowles-Carter): ثروت بیانسه بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده که او را یکی از ثروتمندترین خواننده های جهان می‌کند.

بیانسه جیزل نولز-کارتر متولد ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ در هیوستون تگزاس به دنیا آمد . او به نام کویین بی معروف است و اولین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۳ بنام به طرز خطرناکی عاشق منتشر کرد وتا به امروز با فروش آثار بسیار زیاد ثروت بسیاری برای خود جمع کرده است.

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۶ : جنیفر لوپز (Jennifer Lynn Lopez) : ثروت جنیفر لوپز تخمین زده شده بین ۳۶۰ تا ۴۰۰ میلیون دلار است، که او را یکی از ثروتمندترین خواننده های دنیا می‌کند البته جنیفر لوپز علاوه بر خوانندگی حرفه ی بازیگری را هم دنبال کرد و تا به امروز از مشهورترین افراد در دنیا به شمار میرود.

جنیفر لوپز متولد ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله ی کسل هیل در شهر نیویورک است او در سال ۱۹۹۹ فعالیت حرفه ای خود را در دنیای موسیقی آغاز کرد و اولین آلبوم خود را به نام سیکس منتشر کرد.

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۷ : شکیرا (Shakira Isabel Mebarak Ripoll): ثروت شکیرا تخمین زده شده بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار است که او را در لیست ثروتمندترین خواننده قرار میدهد .

شکیرا ایزابل مبارک ریپل متولد ۲ فوریه ۱۹۷۷ در بارانکیای کلمبیا است وی فعالیت هنری خود را در سال ۱۹۹۰ با انتشار آلبوم افسون آغاز کرد و تا به امروز آثار بی شماری را از خود به جای گذاشته است که در میان آن ها آهنگ های غمگین بیشتر به چشم میخورد.

 

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۸ : برونو مارس (bruno mars): ثروت او تخمین زده شده بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلار است و در میان ثروتمندترین خواننده ها قرار دارد.

برونو مارس خواننده و آهنگساز آمریکایی متولد ۸ امتبر ۱۹۸۵ در شهر هاوایی است و فعالیت موسیقی خود را در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد .

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۹ : لیدی گاگا (Lady Gaga): ثروت لیدی گاگا بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.

او متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶ در شهر منهتن نیویورک است و فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۰۸ با انتشار آلبوم شهرت آغاز کرد . لیدی گاگا با فروش بیش از ۱۷۰ میلیون نسخه از آثارش در سرتاسر جهان جز پر کارترین خواننده های جهان قرار گرفت.

 

ثروتمند ترین خواننده های جهان (لیست ۱۰ نفر)

شماره ی ۱۰ :دریک (Aubrey Drake Graham): ثروت او تخمین زده شده بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار است.

دریک متولد ۲۴ اکتبر ۱۹۸۶ است و در سبک رپ در آمریکا فعالیت میکند و اهل کانادا میباشد .

وی فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۱۰ با انتشار آلبوم بعدا ازم تشکر کن آغاز کرد و تا به امروز بیشترین تک آهنگ ها را در آمریکا به فروش رسانده است.

در این لیست سعی شد تا ثروتمند ترین خوانندگان طول تاریخ را به شما معرفی کنیم البته میزان دارایی آنها به صورت تخمینی است و شاید بسیار دقیق نباشد.

ممنون که ما را همراهی کردید.

منبع : bartarmusics.ir

کد خبر: ۲۷۵٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha