۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
۷۶۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران مرکزی پرداخت می شود
طی سال جاری؛

۷۶۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران مرکزی پرداخت می شود

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۵ هزار تُن گندم مازاد برنیاز کشاورزان از گندمکاران استان خریداری شده، گفت: ۷۶۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران مرکزی طی سال جاری پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سعید فرخی صبح پنح شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری مرکزی با اشاره به روند بسیار خوب خرید گندم از کشاورزان در استان اظهار داشت:  ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان مرکزی پیش‌بینی شده‌ که در ۱۸ مرکز کار خرید درحال انجام است  و در مراکز دیگر نیز کار به تدریج آغاز خواهد شد.

فرخی با اشاره به اینکه از ابتدای خرید تضمینی گندم تا کنون ۴۵ هزار تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از گندمکاران استان خریداری شده است، گفت: طی سال گذشته  ۳۰ هزار و ۹۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی خریداری شده بود که این افزایش خرید برای امسال ۱۵ هزار تُن تخمین زده شده است.

وی با بیان اینکه کار خرید تضمینی گندم در استان از دهم خرداد ماه آغاز شده است افزود: تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان تاپایان شهریورماه و زمانی که گندم‌کاران محصولی برای تحویل به سیلوهای ذخیره داشته باشند، ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود ۴۰۰ هزار تُن گندم برای سال جاری در استان تولید شود عنوان داشت: طی سال جاری ۷۶۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت می شود که تاکنون ۷۰درصد آن پرداخت شده‌ و بقیه مطالبات نیز در اولین فرصت پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۲۷٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha