۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
«سرزمین هوشمند سینا» با ارائه پلتفرم‌های جدید توسعه می‌یابد
مدیرعامل بانک سینا:

«سرزمین هوشمند سینا» با ارائه پلتفرم‌های جدید توسعه می‌یابد

مدیرعامل بانک سینا گفت: در چارچوب طرح راهبردی کسب‌وکار این بانک، طراحی و ارائه‌ پلتفرم‌های جدید در سرزمین هوشمند سینا با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در رویداد پل سرمایه‌گذاری که با محوریت موضوع «فراگیری و فناوری مالی» با حضور شرکت‌ها و هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بانک سینا در راستای حمایت از ایده‌های نوآورانه و طراحی پلتفرم‌ها، ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

فتحعلی تصریح کرد: بانک سینا حرکت به سمت تحول دیجیتال را سرلوحه اقدامات خود قرار داده‌ است و پیشبرد طرح راهبردی کسب‌وکار بانک، منوط به بهره‌گیری مطلوب از بانکداری دیجیتال است.

مدیرعامل بانک سینا افزود: این بانک در سال‌جاری توانست سه پلتفرم «سیبانک»، «سیمارت» و «سیپات» از سرزمین هوشمند سینا را راه‌اندازی کند و بسیاری از خدماتی که در پیشخوان ارائه می‌شود را از طریق این پلتفرم‌ها ارائه دهد.

فتحعلی خاطرنشان ساخت: این بانک بر اساس ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل خود، قادر است با استفاده از راهکارها و ابزارهای تأمین مالی، پلتفرم‌های جدیدی را در سرزمین هوشمند سینا طراحی و ارائه کند.

وی اذعان داشت: شکل‌گیری سرزمین هوشمند سینا ترجمان مرحله گذر از بانکداری سنتی به سمت بانکداری دیجیتال و پلتفرمی است که در آن مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها با بهره‌گیری ازظرفیت‌های نوین بانکداری ارائه می‌شود.

فتحعلی گفت: بر اساس برنامه‌ها و رویکردهای آینده‌نگر، این بانک به دنبال توسعه سرزمین هوشمند سینا با طراحی پلتفرم‌های جدید است که در سال آینده عملیاتی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل بانک سینا، این بانک در اپلیکیشن سیبانک، خدمتی نوین در زمینه بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می‌دهد و مشتریان و فعالان اقتصادی می‌توانند با استفاده از این پلتفرم به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعب از امکانات افتتاح حساب، صدور کارت، اخذ تسهیلات خرد و... و. بهره‌مند شوند.

گفتنی است در رویداد پل سرمایه‌گذاری، از پوستر رویداد «توسعه پلتفرم‌های سرزمین هوشمند سینا» با محورهای بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی و پلتفرم‌های بانکداری برای مشاغل مختلف که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، رونمایی شد.

کد خبر: ۲۷۴٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha