۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
تأکید بر پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی با هدف افزایش طرح نهضت ملی شهر جدید پرند

تأکید بر پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی با هدف افزایش طرح نهضت ملی شهر جدید پرند

رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی شهر جدید پرند بازدید و بر پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی با هدف افزایش طرح نهضت ملی شهر جدید پرند تأکید کرد.

به گزارش بازار، سعید غفوری رئیس هیئت مدیره وسرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونین فنی و مهندسی ، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از پروژه های عمرانی این شهر جدید از جمله پروژه‌های درحال ساخت طرح نهضت ملی مسکن و پروژه های مشارکتی فاز ۶ و همچنین بوستان خرم در جنوب فاز ۶ بازدید کرد.

غفوری همچنین در بازدید از پروژه های مشارکتی نیایش و مرکز محله آفتاب ، با اشاره به مقبره شهدای گمنام در این محله بر بازطراحی فضای سبز و مجموعه فرهنگی با محوریت فرهنگ شهادت و مقاومت نیز تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه در بازدید از پروژه ۱۴۵ هکتاری ورودی پرند بر بازنگری و اصلاح نقشه‌های معماری این سایت تاکید کرده و گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهر جدید پرند خدمات روبنایی و احداث مراکز آموزشی و فرهنگی و کتابخانه در شهر باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

غفوری در پایان از پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی در شهر جدید پرند برای افزایش احداث طرح نهضت ملی مسکن با توجه به میزان متقاضیان و بهره برداری از بوستان خرم تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: خدمات روبنایی و زیربنایی پروژه های ١٣٠هکتاری و جنوب فاز ٣ نیز به جدیت پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۲۷۴٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha