۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
۳ هزار شغل در استان سمنان تثبیت شد
استاندار سمنان:

۳ هزار شغل در استان سمنان تثبیت شد

سمنان- استاندار سمنان از احیای ۱۶۴ واحد ۱۰۰ درصد راکد صنعتی در استان خبر داد و گفت: با بازگشت این واحد ها به تولید، سه هزار شغل در استان تثبیت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنجشنبه در نشست تبیینی با بازرسان و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب و دولت برای امید افزایی و مشارکت در انتخابات یک راهبرد است.

وی با بیان اینکه افتتاح پل شهرک صنعتی سمنان و آزاد سازی کاروانسرای شاه عباسی در زمره اقدامات مثبتی است که در طول دولت سیزدهم رخ داده است، تاکید کرد: این دو طرح بعد از سال ها محقق شد و توانست رضایت مندی مردم را سبب شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۱۶۴ واحد ۱۰۰ درصد راکد صنعتی استان در دولت سیزدهم احیا شده است، ابراز کرد: با بازگشت این واحد ها به تولید، سه هزار شغل در استان تثبیت شده است.

هاشمی با بیان اینکه انتخاب شهر سمنان به عنوان پایتخت کتاب کشور و همچنین نماینده ایران در اتحادیه جاده ابریشم دو اقدام ویژه دیگر است که در دولت سیزدهم رقم خورد، گفت: آغاز عملیات اجرایی ساخت تالار بزرگ سمنان و مجتمع فرهنگی شاهرود از جمله دستاوردهای دولت است.

وی با بیان اینکه ساخت نهضت ملی مسکن از دیگر دستاوردهایی است که در دولت سیزدهم شاهد آن هستیم، ابراز کرد: نرخ بیکاری در استان سمنان بعد از ۱۸ سال به زیر شش درصد رسیده که این دستاورد بزرگی محسوب می شود و نیاز است که مردم از آنها مطلع شوند.

کد خبر: ۲۷۴٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha