۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران کدامند؟

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران کدامند؟

هتل استقلال یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هتل ‌های 5 ستاره در تهران است که روزی لوکس ‌ترین هتل تهران نیز شناخته می‌شد

به گزارش بازار، هتل استقلال یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره در تهران است، به دلیل موقعیت مکانی و نزدیک بودن این هتل به مناطقی مانند خیابان ولیعصر و چهار راه پارک وی، مراکز تفریحی و تجاری بسیاری در اطراف آن وجود دارد.

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران

هتل استقلال یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره در تهران است که روزی لوکس ‌ترین هتل تهران نیز شناخته می‌شد. نام قدیمی این هتل «رویال هیلتون» بوده که روزی عنوان بزرگترین هتل خاورمیانه را نیز از آن خود کرده بود. به دلیل موقعیت مکانی و نزدیک بودن این هتل به مناطقی مانند خیابان ولیعصر و چهار راه پارک وی، مراکز تفریحی و تجاری بسیاری در اطراف آن وجود دارد. از این رو در این مطلب قصد داریم نزدیک ترین مراکز خرید به هتل استقلال را به شما معرفی کنیم.

هتل استقلال تهران کجاست؟

هتل پارسیان استقلال تهران یا هیلتون سابق، اقامتگاهی است لوکس و ۵ ستاره، متعلق به مجموعه‌ هتل های بین ‌المللی پارسیان که در زمینی به گستردگی ۷۰ هزار مترمربع در مکانی بسیار خوش آب‌وهوا، واقع در شمال تهران جای گرفته است.

این هتل از دو برج غربی و شرقی بلند قامتی تشکیل شده است که قدمتی ۵۰ ساله دارند و هرکدام به ترتیب در سال‌های ۱۳۴۱ و ۱۳۵۱توسط محمدرضا پهلوی افتتاح گردیده‌اند. هتل استقلال تهران در مجموع از ۵۵۲ واحد اقامتی لوکس و مجهز برخوردار بوده و امکانات رفاهی بی‌شماری را برای تجربه اقامتی دل‌انگیز و به‌یادماندنی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

نزدیک ترین مراکز خرید هتل استقلال تهران

هتل استقلال از موقعیت جغرافیایی عالی برخوردار است و از هتل های نزدیک نمایشگاه بین‌ المللی تهران محسوب می‌شود. مراکز خرید گوناگونی در نزدیکی این هتل ۵ ستاره قرار دارند. با ما باشید تا در ادامه بهترین مراکز خرید نزدیک به هتل استقلال تهران را بشناسید.

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران کدامند؟

لیست نزدیک ترین مراکز خرید به هتل استقلال تهران

  1. مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر یکی از لوکس ترین مراکز خرید شمال تهران است که در خیابان فرشته واقع در الهیه قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید پوشاک و کالاهای با کیفیت از برندهای داخلی و خارجی را به راحتی خریداری کنید. اجناسی که در این مرکز خرید وجود دارد شامل کالاهای زیر است:

  1. پوشاک

  2. کیف و کفش

  3. ساعت

  4. طلا و جواهرات

  5. عطر

  6. لوازم آرایشی و بهداشتی

مرکز خرید الهیه نزدیک ترین مرکز خرید به هتل استقلال تهران است.

  • فاصله هتل استقلال تا مرکز خرید سام سنتر: مرکز خرید سام سنتر حدود ۱۰ دقیقه با تاکسی از هتل استقلال فاصله دارد.

  1. مرکز خرید الهیه

اگر به دنبال نزدیک ‌ترین مرکز خرید به هتل استقلال هستید؛ پیشنهاد می‌کنم به مرکز خرید الهیه بروید. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید تهران است و در آن می‌توانید انواع کالاهای لوکس و گران قیمت را برای سوغاتی خریداری کنید.

اگر قصد دارید به بازار قائم نیز سری بزنید؛ می‌توانید پس از گشت و گذار در بازار قائم سوار مترو تجریش شوید و به سمت ایستگاه صدر در نزدیکی مرکز الهیه بروید. از اینجا بوسیله تاکسی می‌توانید خودتان را به مرکز خرید الهیه برسانید.

  • فاصله هتل استقلال تا مرکز خرید الهیه: فاصله هتل استقلال تا مرکز خرید الهیه حدودا ۸ دقیقه است و به راحتی می‌توانید به آنجا برسید.

  1. بازار قائم تجریش

با اینکه محله قدیمی تجریش در تهران پر از بازارهای گوناگون و مراکز خرید کوچک و بزرگ است؛ اما یکی از جدیدترین مراکز خرید تجریش، بازار قائم تجریش است.

بازار قائم درون بازار سنتی تجریش واقع شده و دارای فروشگاه‌های کوچک و بزرگ در زمینه‌های مختلف است.

در بازار قائم می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف در زمینه کیف و کفش، پوشاک، طلا و جواهر، لوازم تزیینی خانه و آثار هنری دیدن کرده و خرید کنید.

  • نحوه دسترسی: برای رفتن به بازار قائم می‌توانید از ایستگاه تجریش که در خط ۱ مترو قرار دارد، استفاده کنید.

  • فاصله هتل استقلال تا بازار قائم تجریش: فاصله هتل استقلال تا بازار قائم تجریش با تاکسی حدود ۲۰ دقیقه است.

  1. پاساژ پالادیوم

پاساژ پالادیوم یکی دیگر از مراکز خرید در نزدیکی هتل استقلال است. پالادیوم که از جدیدترین و مدرن‌ترین مراکز خرید تهران است؛ در منطقه زعفرانیه واقع شده و با تنوع فروشگاه‌های زیادی همراه است. در این مرکز خرید می‌توانید از فروشگاه‌های برندهای معروف و معتبر، هایپر مارکت و فودکورت بزرگ با تنوع غذایی بالا استفاده کنید.

  • فاصله هتل استقلال تا مرکز خرید پالادیوم: فاصله هتل تا پاساژ پالادیوم با تاکسی حدود ۲۰ دقیقه است.

بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران کدامند؟

پاساژ پالادیوم تهران

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم ۵ مورد از نزدیک‌ ترین مراکز خرید به هتل استقلال تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به تهران دارید؛ می‌توانید برای رزرو آنلاین تمامی هتل‌ها به سایت های معتبر نظیر جااینجاس مراجعه نمایید و به راحتی اقدام به رزرو هتل دلخواه خود نمایید. سایت جااینجاس همچنین از پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز برخوردار است و در صورت بروز مشکل پاسخگوی شما خواهد بود.

سوالات متداول

  1. بهترین مراکز خرید نزدیک هتل استقلال تهران کدام است؟ مرکز خرید سام سنتر، مرکز خرید الهیه، پاساژ پالادیوم

  2. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل استقلال تهران کدام است؟ مرکز خرید الهیه

  3. فاصله بازار قائم تا هتل استقلال چند دقیقه است؟ فاصله هتل استقلال تا بازار قائم با تاکسی حدود ۲۰ دقیقه است.

  4. برای رزرو آنلاین هتل استقلال به کدام سایت مراجعه کنیم؟ از طریق سایت های معتبر رزرو هتل مانند جااینجاس می‌توانید اقدام به رزرو هتل استقلال کنید.

کد خبر: ۲۷۴٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha