۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
«پردیس زندگی» پروژه ای تمدنی برای شهر یزد است
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد:

«پردیس زندگی» پروژه ای تمدنی برای شهر یزد است

یزد- عظیمی زاده، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد گفت: طرح پردیس زندگی یک پروژه تمدنی برای شهر یزد محسوب می شود زیرا اقبال عمومی مردم یزد بر داشتن خانه های ویلایی است.

محمدرضا عظیمی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه طرح پردیس زندگی محله محور است و شاخص های معماری ایرانی و اسلامی در آن در نظر گرفته شده است، افزود: تعداد واحدهای پیش‌بینی شده در ۳۷۷ هکتار این طرح حدود ۷ هزار واحد مسکونی با زیرساخت‌های خوب اعم از معابر، خدماتی، فضای سبز، فضاهای درمانی، بهداشتی، آموزشی، مذهبی است.

وی اضافه کرد: این سایت در دو بخش طرح نهضت ملی و واگذاری زمین بر اساس طرح قانون جوانی جمعیت در حال اجراست به نحوی که ۶ هزار و ۴۰۰ واحد در قالب طرح جوانی جمعیت طراحی شده و در فاز اول، ۵۹۶ واحد در فضایی به وسعت ۵۰ هکتار در حال اجرا است و امیدواریم تا پایان خرداد ماه سال برای تحویل به متقاضیان آماده شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های یزد اعلام کرد:‌ سازمان همیاری شهرداری‌های یزد هم‌اکنون پنج هزار و ۲۰۰ واحد در دست احداث دارد که شامل پروژه شهید محمدخانی که یک هزار و ۲۱۶ واحدی است در ۷۲ بلوک ۱۶ واحدی در حال احداث بوده و ۶۴ واحد آن تا پایان سال جاری آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

کد خبر: ۲۷۴٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • م IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      سلام آقای عظیمی زاده پس چرا زمین های تجاری شهرک پردیس رو واگذار نمیکنید و هیچ اطلاع رسانی هم در سایت ها نمی‌شود از شهریور تقاضای زمین تجاری داشتم تا الان هیچ کسی پاسخگو نبوده به اداره ی مسکن هم که مراجعه میکنیم جواب سر بالا میدهند