۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
داد و ستد بیش از ۱۴ میلیون تن محصول در تالار نقره ای
عملکرد بازار فیزیکی بورس کالا در بهمن‌ماه منتشر شد

داد و ستد بیش از ۱۴ میلیون تن محصول در تالار نقره ای

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بهمن ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۷.۹ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به گزارش بازار، آمار معاملات بورس کالای ایران در یازدهمین ماه از سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که در این ماه ۱۴ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۷۲۷ تن انواع کالا و محصول به همراه ۳۳۷ دستگاه خودرو به ارزش ۱۴۵ هزار و ۸۰۷ میلیارد تومان در بازار فیزیکی دادوستد شد که نسبت به آذر ماه به ترتیب رشد ۱.۲ درصدی و ۱۴.۶ درصدی در حجم و ارزش را تجربه کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی در بهمن ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۱۱ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۸۸۶ تن انواع کالا و ۳۳۷ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۹۵.۴ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۵ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۹۸۱ تن سیمان، ۲ میلیون و ۶۹۴ هزار تن سنگ آهن، ۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۴۱ تن فولاد، ۷۱۲ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی، ۹۶ هزار و ۸۵۰ تن روی، ۴۲ هزار و ۹۵۹ تن مس، ۴۰ هزار و ۸۰۰ تن آلومینیوم، ۳۵ هزار تن چدن، یک هزار و ۱۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳۳۷ دستگاه کامیون کشنده فاو، کامیونت جک، کاپرا و کارا تک کابین در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در بهمن ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۷.۹ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۸۸۳ هزار و ۹۰۶ تن قیر، ۶۷۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۴۷۴ هزار و ۱۵۴ تن انواع مواد پلیمری، ۱۵۱ هزار و ۱۰۰ تن لوب کات، ۱۵۲ هزار و ۸۶۶ تن مواد شیمیایی، ۴۹ هزار و ۲۵ تن گوگرد، ۲۴ هزار و ۹۹۸ تن روغن، ۳ هزار و ۶۴۰ تن فرآورده های نفتی، یک هزار و ۷۰۵ تن گازها و خوراک ها و یک هزار و ۳۹۵ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

همچنین ۱۱۶ هزار و ۲۱۵ تن انواع محصول به ارزش یک هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

کد خبر: ۲۷۴٬۵۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha