۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
برقی‌کردن مراکز انتقال نفت سمنان و سبزوار در دستور کار است
معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق:

برقی‌کردن مراکز انتقال نفت سمنان و سبزوار در دستور کار است

شاهرود- دهقان؛ معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: برقی‌کردن مراکز انتقال نفت سمنان و سبزوار هم اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

محمدعلی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، بیان کرد: برقی‌کردن مراکز انتقال نفت سمنان و سبزوار در دستور کار قرار گرفته است، امروز با تکیه بر توان داخل نسبت به بازسازی توربین‌های داخلی اقدام می‌کردیم که این کار به نحو مطلوبی در حال انجام و پیگیری است.

وی مهم‌ترین مزیت طرح برقی‌کردن تلمبه‌خانه‌ها را افزون بر مقابله با مقوله ناترازی انرژی، کاهش میزان آلودگی محیط زیستی و عدم وابستگی به خارج از کشور در تجهیزات و تعمیرات و افزایش راندمان انتقال دانست.

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات شمالشرق کشور خاطر نشان کرد: در این زمینه به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم که اگر شهرداری مناطق در پاره‌ای موارد با ما همکاری و تعامل لازم را داشته باشد، تا پایان سال ۱۴۰۳ می‌توانیم همه مراکز انتقال نفت را به الکتروموتور مجهز کنیم.

دهقان گفت: دامه داد: یکی از اتفاق‌های مثبتی که در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق به وقوع پیوسته استفاده از تجهیزات مستعمل است، برخی تجهیزاتی که به نوعی معیوب شده و کاربری خود را از دست داده‌اند، مجددا بازسازی و وارد چرخه تولید می‌شوند که این موضوع می‌تواند صرفه اقتصادی بالایی به همراه داشته باشد.

کد خبر: ۲۷۴٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha