۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
۳۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر پرداخت شد
استاندار بوشهر:

۳۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در سال جاری، ۳۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر پرداخت شده که تا پایان سال به ۳۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده صبح سه شنبه در نشست با شهرداران استان بوشهر با تبریک روز جوان اظهار داشت: جوانان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و باید زیرساخت های لازم برای اعتلای این قشر فراهم شود.

وی با بیان اینکه عمر مسئولیت کوتاه است افزود: در دوران مسئولیت، باید به گونه ای عمل کنیم که آثار مثبت و ماندگاری بر جا بگذاریم و مردم از ما راضی باشند.

استاندار بوشهر خواستار استفاده از دانش و تخصص نخبگان در طرح ها و پروژه های عمران شهری شد و تصریح کرد: برای توسعه و عمران و آبادانی شهرها، نیاز به مشورت با صاحب نظران و افراد متخصص و مجرب است.

محمدی زاده از تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: با پرداخت اعتبارات تملک دارایی و جذب اعتبارات ملی و وزارتخانه‌ای، برای عمران و آبادانی استان گام برمی داریم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: در سال جاری تاکنون بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر پرداخت شده که تا پایان سال، حداقل به ۳۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

وی خطاب به شهرداران استان خواستار کسب درآمدهای پایدار شد و افزود: هزینه های غیر ضروری را کاهش داده و در اجرای پروژه ها هزینه کنید.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت انتخابات اسفند ماه خاطر نشان کرد: دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در این انتخابات، بسیج شده اند و از تمام اهرم‌ها استفاده می کنند که ما موظف به فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری و ناکام کردن دشمنان هستیم.

کد خبر: ۲۷۴٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha