۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
پروژه ۲۴ هزار متر مربعی پردیس فرهنگ و رسانه تبریز در آستانه افتتاح است
شهردار منطقه ۲ تبریز:

پروژه ۲۴ هزار متر مربعی پردیس فرهنگ و رسانه تبریز در آستانه افتتاح است

تبریز- شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: پروژه ۲۴ هزار متر مربعی پردیس فرهنگ و رسانه تبریز در آستانه افتتاح است.

به گزارش بازار، موسی علی پور زنوزی در خصوص روند عملیات احداث پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر تبریز گفت: در تداوم احداث پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر، کارهای داخلی و تکمیلی این پروژه رو به اتمام است.

علی‌پور زنوزی گفت: این مرکز فرهنگی که برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث شده در حال تکمیل فعالیت‌های داخلی پروژه همچون انجام سفت‌کاری، گچ‌کاری، کاشی‌کاری و کف‌سازی داخل ساختمان و نصب تأسیسات است.

شهردار منطقه ۲، فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس و رسانه رجایی شهر را در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ بعنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر برای تجمیع فعالیت‌های اصحاب رسانه و نمایشگاه دائمی مطبوعات برشمرد.

پروژه پردیس و رسانه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی و فرهنگی کلانشهر تبریز بعد از تلاش چند ماهه و شبانه روزی عوامل فنی و عمرانی شرکت عمران و توسعه آذربایجان، بزودی افتتاح خواهد شد.

این پروژه فاخر که به کارفرمایی شهرداری منطقه دو تبریز در ۶ طبقه سازه‌ای با زیربنای ۸ هزار متر مربع، در محله رجایی‌شهر در حال تکمیل می‌باشد، با تدابیر خاص، تمهیدات زمستانی و فعالیت همزمان در چند جبهه کاری با کاربری ورزشی، کافی‌شاپ، پاتوق اهالی رسانه، دفاتر رسانه‌های مختلف و آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۵۰ نفر در آستانه افتتاح قرار گرفته و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۲۷۴٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha