۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹ طرح تولیدی  در استان زنجان پرداخت شده است
رئیس اداره طرح و برنامه صمت استان زنجان:

هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹ طرح تولیدی در استان زنجان پرداخت شده است

زنجان-عباسی، رئیس اداره طرح و برنامه صمت استان زنجان،گفت: تا پایان بهمن ماه امسال هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹ طرح تولیدی در استان زنجان پرداخت شده است.

حبیب الله عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه قرارداد عاملیت پرداخت تسهیلات با بانک های ملت، صنعت و معدن و توسعه تعاون است،گفت: برای واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری امکان پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال وجود دارد.

وی اظهار کرد: طرح های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد نیز می توانند از تسهیلات سرمایه ثابت تا سقف ۱۰۰ میلیارد ریال استفاده کنند.

رئیس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: با گذشت چهار ماه از زمان ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون ۱۲۰ طرح و واحد صنعتی در استان زنجان به میزان هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال جهت اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

عباسی با بیان اینکه سهم استان از این تسهیلات بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون دو برابر این ظرفیت به بانک ها معرفی شده است،افزود: تا پایان بهمن ماه بالغ بر هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹ طرح تولیدی پرداخت شده و مابقی پرونده ها در دست بررسی در بانک ها است.

کد خبر: ۲۷۴٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha