۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
۱۰ پروژه محوری نیمه تمام در گلستان تا پایان دولت تعیین تکلیف شود
تأکید استاندار گلستان:

۱۰ پروژه محوری نیمه تمام در گلستان تا پایان دولت تعیین تکلیف شود

گرگان- استاندار گلستان گفت: به سرانجام رسیدن و تعیین تکلیف ۱۰ پروژه محوری نیمه تمام گلستان در استان یا تحول ایجاد می‌کند و یا نقطه عطف برای استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان اظهار کرد: تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید برای ارتقاء سطح رفاه مردم گلستان باشد.

وی افزود: برای رسیدن به این مهم باید توجه ویژه‌ای به تولید و اشتغال داشته باشیم چراکه بیکاری کاهش یابد آسیب‌های اجتماعی هم سیر نزولی می‌یابد و این به نفع کشور و استان است.

استاندار گلستان ادامه داد:  اعتقاد داریم اگر  ۱۰ پروژه محوری بر زمین مانده استان را تا پایان این دولت به سرانجام برسانیم تحول بزرگی در استان رقم می‌خورد و یا نقطه عطفی برای استان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن اینچه برون- آزادشهر- شاهرود پروژه بزرگی است که اگر تعیین و تکلیف شود باعث رونق اقتصادی در استان می‌شود، تصریح کرد: کوتاه شدن ۵۰۰ کیلومتری راه آهن حتما در قیمت تمام شده کالاها و بهبود وضعیت ترانزیت کمک کننده است.

حق شناس اضافه کرد: به طور قطع تعیین تکلیف پتروشیمی گلستان بعد از ۱۵ سال، احیاء خلیج گرگان و آشوراده و همچنین توجه به جنگل‌های هیرکانی می‌تواند منشاء تحول در استان باشد.

وی با یادآری اینکه تا قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تنها در استان سه هزار هکتار زهکشی انجام شده بود، گفت: تاکنون ۷۰ هزار هکتار زهکشی انجام شده است و تا پایان سال ۱۳۰ هزار هکتار انجام می‌شود و با اجرای آن بهره‌وری اراضی ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش می‌یابد.

کد خبر: ۲۷٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha