۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
۱۴۰ هزار ایثارگر در اصفهان زیرچتر درمانی بیمه دی هستند| اجرای طرح «دارو رسان» برای جانبازان
مدیر بیمه دی در استان اصفهان خبر داد؛

۱۴۰ هزار ایثارگر در اصفهان زیرچتر درمانی بیمه دی هستند| اجرای طرح «دارو رسان» برای جانبازان

اصفهان-مدیر بیمه دی در اصفهان از ارائه خدمات درمانی گسترده به جامعه ایثارگران استان خبر داد و گفت: ۱۴۰ هزار ایثارگر، ۵۵ هزار نفر جانباز و خانواده ۲۴ هزار شهید از خدمات درمانی این بیمه استفاده می کنند.

 علیرضا سمائی، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این شرکت از سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و پس از فراز و نشیب‌های بسیار در ۱۹ سال فعالیتش، در سال گذشته جزو ۵ شرکت برتر بیمه‌ای در کشور قرار گرفته است. عملکرد این شرکت بیمه‌ای باعث شد تا از سال ۱۳۹۶ تاکنون به عنوان مجری قرارداد درمان تکمیلی جامعه ایثارگری عمل کند.

وی افزود: یکی از مواردی که در صنعت بیمه وجود دارد مطالبات معوق است. خوشبختانه با پیگیری بنیاد شهید و بیمه دی موفق شدیم مطالبات معوق قرارداد بنیاد شهید دریافت و با مراجع درمانی و داروخانه‌ها تا پایان مهرماه به صورت کامل تسویه کنیم.

مدیر بیمه دی در استان اصفهان با بیان اینکه خدمات بیمه درمانی برای کمک به بیمارانی است که خود درگیر رنج‌های جسمانی بسیاری هستند، گفت: با توجه به سخن مقام معظم رهبری در تلاش هستیم با توسعه خدمات نظیر افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد، رسیدگی به جانبازان دارای شرایط خاص و ایجاد برنامه‌های چهارشنبه‌های پاسخ‌گویی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مدیران بیمه دی، بیماران جز رنج درد و بیماری، رنج دیگری نداشته باشند.

طرح «دارورسان» که  به صورت آزمایشی برای جانبازان ۷۰ درصد در حال اجراست

سمائی افزود: مدت زمان رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه شدگان و پرداخت هزینه‌ها نسبت به گذشته کاهش بسیاری داشته و به حداکثر ۲۰ روز رسیده است. همچنین در نظر داریم در قالب طرحی به نام دارو رسان که هم‌اکنون به صورت آزمایشی برای جانبازان ۷۰ درصد در حال اجراست و در آینده برای همه بیمه شدگان قرارداد بنیاد شهید اجرایی می‌شود، داروی مورد نیاز این افراد را تهیه کرده و به آن‌ها تحویل خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حق بیمه برای ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: جمع حق بیمه‌های دریافتی شرکت بیمه دی با بیش از ۲.۳ میلیون بیمه شده در کشور، در ۱۰ ماهه سال جاری از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال عبور کرده است. سرمایه مصوب شرکت نیز در سال جاری از ۵.۹۵ هزار میلیارد ریال به ۹.۵ هزار میلیارد ریال رسیده و می‌توان گفت بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد.

مدیر بیمه دی در استان اصفهان ادامه داد: وجود ۹۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور، وجود ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری و همچنین ارائه خدمات بیمه‌ای به سازمان‌های بزرگی مانند بنیاد شهید، خاتم‌الانبیا و دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر دستاوردهای این شرکت بیمه‌ای محسوب می‌شود.

سمائی گفت: استان اصفهان یکی از استان‌های مهم در کشور محسوب می‌شود که با ۲۸۷ هزار نفر، قریب به ۱۰ درصد جامعه ایثارگری کل کشور را در خود جای داده است که نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر آن‌ها از خدمات شرکت بیمه دی استفاده می‌کنند، ارائه خدمات درمانی به این افراد به سازوکارها و تیم های متخصص نیاز دارد که بیمه دی در قالب سه شُعبه سرپرستی در این استان، جزو معدود شرکت‌های بیمه ای با برخورداری از شعبه تخصصی درمان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ۵۵ هزار جانباز در استان وجود دارند که از این تعداد، ۱۰۳۰ جانباز بالای ۷۰ درصد، ۱۴ هزار جانباز شیمیایی و ۲۷۶ جانباز قطع نخاعی هستند و در کشور شاخص است. همچنین ۲۴ هزار شهید نیز سهم استان است که ارائه خدمات درمانی به خانواده آن‌ها توسط بیمه دی انجام می‌شود.

مدیر شرکت بیمه دی در اصفهان افزود:بخشی از ایثارگران جزو نیروهای مسلح هستند که در قالب قراردادهای مربوط به ایثارگران در نیروهای مسلح خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند اما از این تعداد حدود ۱۴۰ هزار نفر بصورت مستقیم از خدمات درمانی و تکمیلی شرکت بیمه دی بهره‌مند می‌شوند.

بهره مندی یک میلیون نفر از خدمات بیمه دی از زابتدای سال جاری تاکنون

وی با بیان اینکه نزدیک به یک میلیون نفر از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات درمانی این بیمه در استان بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: اصفهان بعنوان مُعین استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و مرکزی است و مراجعان بسیاری از این مناطق به مراکز درمانی خود دارد و ۱۱ هزار میلیارد تومان به بیمه‌شدگان بیمه دی از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیمه‌شدگان شرکت بیمه دی در کشور به بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسیده است و بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به این بیمه اختصاص دارد.

سمائی خاطرنشان کرد: بیشتر خدمات بیمه دی به عنوان یکی از سازمان‌ها و واحدهای تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگران بعنوان سهامداران اصلی این شرکت ارائه می‌شود اما این خدمات به صورت عمومی، تمامی بیمه‌گذاران را نیز دربرمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر در صنعت بیمه‌ای کشور محسوب می‌شود، افزود: سرمایه این شرکت بر اساس تصمیم‌های هیئت مدیره از پنج هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سالجاری افزایش پیدا کرد.

بخش اعظمی از خدمات بیمه دی در قالب قراردادهای درمان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود

مدیر شرکت بیمه دی در اصفهان گفت: بخش اعظمی از خدمات بیمه دی در قالب قراردادهای درمان به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و با یک هزار و ۶۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد در کل کشور، به صورت مستقیم در حال ارائه خدمات به بیمه شدگان است.

کد خبر: ۲۷۴٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha