۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
عسلویه‌ای دیگر در تبریز ایجاد می‌شود/ ضرورت تسریع در پروژه انتقال خط اتیلن غرب
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس:

عسلویه‌ای دیگر در تبریز ایجاد می‌شود/ ضرورت تسریع در پروژه انتقال خط اتیلن غرب

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: خط اتیلن غرب اگر به تبریز برسد عسلویه ای دیگر در تبریز ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا منادی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز گفت: جایگاه تبریز در کشور ویژه است و اساس مجلس شورا در تبریز بنا گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه تبریز در تمامی حوزه ها یک سرو گردن از تمامی شهرهای ایران بالاتر است، افزود: ۹درصد منابع طبیعی جهان در ایران است و ۵۰درصد مس، آلمینیوم و طلای ایران نیز در آذربایجان شرقی وجود دارد.

منادی با تاکید بر اینکه برخی داشته ها را نباید از دست دهیم، ادامه داد: نخبگان تبریز همیشه در کشور اثرگذار بودند.

این نماینده مجلس سپس با اشاره به اهمیت پروژه های راهسازی استان نیز گفت: بزرگراه اسپیران تنها راه ارتباطی ایران و اوراسیا است که باید تسریع شود.

وی به انتقال آب رود ارس به تبریز نیز اشاره داشت و افزود: اگر آب ارس به تبریز برسد تمام مشکلات آب شرب این شهر برای همیشه حل می شود. ۱۰سال است نتوانستیم یک قطره آب از ارس به تبریز بیاوریم.

منادی با اشاره به اینکه زندگی ما از حالت عادی خارج شده است، گفت: باید بحران کرونا را پشت سر بگذاریم. تبریز همت کند خودش از بحران کرونا عبور می کند.

وی در خصوص نبود صنایع تبدیلی و خام فروشی نفت نیز گفت: خام فروشی نفت پدر کشور را درآورده است و باید به شرکت های دانش بنیان بها دهیم.

کد خبر: ۲۷٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha