۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
خرید ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

خرید ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان

امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از خرید ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار، داریوش امانی در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته سازمان فراز و نشیب‌های بسیاری به خود دیده و با وجود کمبودها، پرچم خدمات و پروژه‌های این سازمان در اغلب استان‌ها بالا بوده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در سال جاری نزدیک به ۱۱ میلیون تُن آسفالت در شبکه راه‌های کشور اجرا شده که در مقایسه با هفت سال گذشته از رشد حدود ۶۰ درصدی حکایت دارد.

وی با اشاره به اقدامات مثبتی که در حوزه ترانزیت، بار و مسافر محقق شده است، از آغاز عملیات احداث ۵ پایانه مرزی در سال آینده خبر داد.

امانی خرید ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات به ارزش ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.

وی جابه‌جایی ۵۱۵ تُن کالا، افزایش ترانزیت کالا از ۹.۴ میلیون تُن در سال ۱۴۰۱ به ۱۳ میلیون تُن در سال جاری را گوشه‌هایی از خدمات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به نقش حساس و مؤثر روابط عمومی در حوزه اطلاع‌رسانی، روابط عمومی را یک فرآیند ارتباطی استراتژیک توصیف کرد.

وی اهمیت شناخت مخاطب و رسانه و بررسی میزان و نحوه تعامل با مخاطبان را یادآور شد و افزود: در دنیای کنونی و با وجود فضای مجازی و توسعه ارتباطات و تحول در رسانه‌ها، نقش روابط‌عمومی‌ها نسبت به گذشته متفاوت شده است.

امانی از همکاران خود در حوزه روابط عمومی خواست فعالیت‌های خود را با حساسیت، خلاقیت، ابتکار و نوآوری بیش از پیش انجام دهند.

وی ضمن تجلیل و قدردانی از تلاش بی‌وقفه همکاران روابط عمومی ابراز امیدواری کرد فعالیت‌های این حوزه هر روز متفاوت‌تر و موثرتر از قبل انجام شود.

شایان ذکر است در این نشست و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان، معاون برنامه‌ریزی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مشاور ریاست و مدیر کل روابط عمومی و رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری از تعدادی از مدیران روابط عمومی بازنشسته و همچنین مدیران اسبق روابط عمومی که اخیرا در حوزه‌های دیگر سازمان مشغول به کار شده‌اند، تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر: ۲۷۴٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha