۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد

جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز از تلاش‌های همکاران در صنعت نفت و گاز به‌ویژه همکاران در شرکت انتقال گاز که مانع بروز اختلال در خدمت‌رسانی به هموطنان شدند، قدردانی کرد.

به گزارش بازار، مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیامی از تلاش‌های همکاران در صنعت نفت و گاز به‌ویژه همکاران در شرکت انتقال گاز که مانع بروز اختلال در خدمت‌رسانی به هموطنان شدند، قدردانی کرد.

متن پیام چگنی به شرح زیر است:

«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّهَ عَزَّ و جلَّ» امام رضا (ع)

هر که از عمل نیک مردم تشکر نکند، از خداوند عزّ و جلّ هم تشکر نکرده است.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ایجاد تنش، ناامنی، تشویش اذهان عمومی و نارضایتی مردم استفاده می‌کنند و برای رسیدن به این هدف پلید به هیچ‌یک از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نبوده و امنیت انسان‌ها را قربانی منافع ددمنشانه خود می‌کنند. در برهه کنونی نیز در آستانه برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و در پی حضور حماسی و معنادار هم‌وطنان عزیز در راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم با هدف القای ناکارآمدی و ایجاد نارضایتی عمومی و به تبع آن تأثیرگذاری بر مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، در بسته‌ای عملیاتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای، بامداد چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه، در اقدامی تروریستی، خطوط لوله سراسری انتقال گاز را آماج هدف شوم خود قرار دادند. لیکن مردمان هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی دوشادوش خدمتگزاران همانند گذشته تمام نقشه‌ها و آرزوهای شوم آنان را نقش بر آب کردند.

اینجانب اقدام‌های فوری و مؤثر همه همکاران گرامی در صنعت پرافتخار نفت و گاز کشور به‌ویژه همکاران گرانقدرم در شرکت انتقال گاز ایران برای جلوگیری از بروز قطعی در شبکه سراسری انتقال و توزیع گاز را ارج نهاده و از تلاش شبانه‌روزی آنان تشکر و قدردانی می‌کنم. امید دارم این‌گونه حوادث، در کنار درس‌آموزی‌ها و تجربه‌اندوزی‌ها، اصول مدیریت مؤثر بحران‌ها را در تمام سطوح کارکنان تقویت و تحکیم کرده و عزم ما را در جهاد ارزشمند تأمین پایدار انرژی مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی و کشور عزیزمان، راسخ‌تر کند. از درگاه خداوند متعال سلامت، پایندگی و توفیق تداوم خدمت به ایران عزیز اسلامی را برای همگان خواهانم.»

کد خبر: ۲۷۴٬۱۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha