۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
جذب ۵۰ نخبه در وزارت نیرو
معاون وزیر نیرو اعلام کرد

جذب ۵۰ نخبه در وزارت نیرو

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از جذب ۵۰ نخبه در وزارت نیرو خبر داد و گفت: امیدواریم تعدادی از آنها مدیران آینده صنعت آب و برق باشند.

به گزارش بازار، مریم کارگر نجفی روز یکشنبه در مراسم افتتاح رسمی پیشخوان خدمات آزمایشگاه‌های پژوهشگاه نیرو و کانون ارزیابی شایستگی مدیران، افزود: یکی از برنامه‌هایی وزیر نیرو در دولت سیزدهم تربیت ۴۰۰ مدیر جوان نوآور و خلاق در مجموعه وزارت نیرو است.

وی ادامه داد: وزارت نیرو نخستین دستگاهی است که نخبگان را جذب می‌کند که فرایند آن در حال انجام است. اکنون ۵۰ نخبه در وزارت نیرو مشغول به کار شدند و امیدواریم تعدادی از آنها مدیران آینده صنعت آب و برق باشند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو گفت: کانون ارزیابی شایستگی مدیران آب و برق که آن نیز امروز افتتاح شد، می‌تواند در تربیت مدیران به ما کمک کند.

کارگر نجفی گفت: این کانون ارزیابی و توسعه مدیران است و وزارت نیرو با توجه به تعداد زیادی شرکت‌هایی که دارد و نیز تعداد مدیران، نیاز به ایجاد این مرکز وجود داشت تا بتواند ارزیابی‌هایی را در بحث مدیریت انجام دهد.

وی بیان کرد: این کانوان‌های ارزیابی هم در بحث توسعه مدیریت و هم توانمندسازی و آموزش مدیران می‌تواند کمک کند تا مدیران شایسته وزارت نیرو در این آزمون‌ها احصا شوند.

معاون وزیر نیرو خاطرنشان کرد: نظام‌نامه‌ای را تحت عنوان نظام‌نامه توسعه مدیریت را ابلاغ خواهیم کرد که شرکت‌ها ملزم باشند برای بحث آموزش مدیران و توسعه مدیران از ظرفیت این کانون استفاده کنند.

کارگر نجفی به افتتاح مرکز خدمات آزمایشگاهی پژوهش‌های صنعت آب و برق اشاره کرد و گفت: سال گذشته آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مصوب هیات وزیران در خصوص وزارت نیرو ابلاغ شد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که در این آیین‌نامه آمده استفاده از بندهای تبصره ۱۵ قانون بودجه است.

کارگر نجفی با اشاره به افتتاح پیشخوان خدمات آزمایشگاهی پژوهش‌های نیرو، گفت: این پیشخوان در راستای ایجاد شفافیت، سلامت اداری و متمرکز شدن داده‌ها می‌تواند به پژوهشگاه کمک کند و سهولت ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۲۷۴٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha