۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
دومین همایش بتن در استان گلستان برگزار شد 
با همت شرکت سیمان پیوند؛

دومین همایش بتن در استان گلستان برگزار شد 

گرگان- دومین همایش بتن با موضوع «تولید و مصرف بتن باکیفیت در شرایط دمایی مختلف» توسط شرکت سیمان پیوند گلستان برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان پیوند، دومین همایش بتن با موضوع «تولید و مصرف بتن باکیفیت در شرایط دمایی مختلف» توسط شرکت سیمان پیوند گلستان برگزار شد.

در این همایش که با استقبال صنایع مصرف کننده سیمان، مهندسان مشاور، شرکتهای ساختمانی، ناظران و کارشناسان حوزه ساخت و ساز و با حضور پررنگ مدیر کل و مسئولان اداره کل استاندارد استان گلستان، سازمان صمت استان و سایر مسئولان استانی، عاملان فروش سیمان پیوند گلستان در سطح استان و استان های همجوار و همچنین تولید کنندگان بتن آماده و صنایع مرتبط برگزار شد.

محوریت این همایش مواد اولیه تولید بتن، اهمیت تولید بتن، طرح اختلاط و استفاده از مصالح مناسب، حمل و بتن ریزی، کنترل کیفیت بتن و سایر موضوعات مرتبط با محورهای همایش بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

همچنین در این همایش با حضور محرم کریمی، دبیر کانون سراسری تولیدکنندگان بتن آماده ایران و علی صادقی، رئیس هیات مدیره آن و با حمایت شرکت سیمان پیوند گلستان، مقدمات تشکیل کانون استانی تولیدکنندگان بتن آماده در استان گلستان فراهم شد.

مدیر عامل سیمان پیوند گلستان به رکورد تولید و تحویل در سال مالی ۱۴۰۲ _ ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در این مدت حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار تن سیمان و کلینکر علیرغم محدودیت های شدید در تخصیص برق و گاز، تحویل شد.

وی بیان کرد: محصولات این کارخانه با ارتقای کیفیت از جایگاه بسیار خوبی در بازارهای داخلی و صادراتی برخوردار است.

چهرگانی با تاکید بر تقویت ناوگان حمل سیمان این کارخانه، یکی از گلوگاه‌های حضور بیشتر در بازارهای داخلی و صادراتی را حمل سفارشات مشتریان عنوان کرد.

محرم کریمی دبیر کانون انجمن بتن آماده ایران با توجه به نبودن انجمن بتن آماده در استان گلستان، ایجاد این انجمن را در راستای تعامل تولید کننده و مصرف کننده و همچنین ارتقا دهنده مصرف بتن آماده و استاندارد در استان دانست.

کد خبر: ۲۷۳٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha